Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg er 33,han er 43 Han er bare helt fantastisk og for tiden er vi veldig forelsket Men,han har 3 barn som er 15, 17 og 18 år og vil ikke ha flere barn..Bla fordi han mener han er for gammel til å begynne på nytt igjen,men han er vel ikke det?...Han er også litt opptatt av alderforskjellen mellom oss,han er redd folk skal tro han er på barnerov,men hallo! Vi er jo voksne og mange har jo mye større alderforskjell enn det er mellom oss. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette da Vil vel bare lufte litt tanker og få noen innspill Anonymous poster hash: 38e89...30a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Skjønner godt at han er ferdig med barn. Hvis du ikke er det er han nok ikke mannen for deg. Anonymous poster hash: 733ef...68c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Jeg er 33,han er 43 Han er bare helt fantastisk og for tiden er vi veldig forelsket Men,han har 3 barn som er 15, 17 og 18 år og vil ikke ha flere barn..Bla fordi han mener han er for gammel til å begynne på nytt igjen,men han er vel ikke det?...Han er også litt opptatt av alderforskjellen mellom oss,han er redd folk skal tro han er på barnerov,men hallo! Vi er jo voksne og mange har jo mye større alderforskjell enn det er mellom oss. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette da Vil vel bare lufte litt tanker og få noen innspill Anonymous poster hash: 38e89...30a Jeg traff min mann da jeg var 24, han 34. Ingen av oss hadde barn. Vi ble forelsket og han var verdens beste. Vi hadde 17 fantastiske år sammen, og aldersforskjellen gjorde ingenting, vi hadde levd lykkelig sammen til vi var over 100 hvis han fortsatt hadde levd, det vet jeg. Vi fikk vårt siste barn da han var 38. Så: jeg synes ikke aldersforskjellen er noe å bekymre seg over, og jeg synes absolutt ikke at 43 er for gammelt til å bli far. Det høres jo ut som om dere to er en veldig bra match, så hvorfor henge seg opp i at han kom inn i verden en del år før deg. Lykke til!! Anonymous poster hash: 39399...229
*Lissi* Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 10 år er vel ikke mye, dere er jo begge voksne. Skjønner veldig godt han er ferdig med barn da. Så om du vil ha flere, så er han kanskje ikke mannen for deg. Hadde iallfall vert uaktuelt med flere barn om jeg var 43 og hadde såpass store barn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Jeg forstår egentlig godt det der ang barn, han er jo ferdig med småbarnsperioden..Men vi klikker så godt på alt det andre, vi jobber med det samme og liker de samme tingene I mitt hode skulle jeg jo ønske at det ordner seg da Vi har kjent hverandre i 3 år,men begynte først å rote sammen for ca 9 mnd siden..Ikke at det har noe å si, men vi kjenner jo hverandre godt på alle måter etterhvert og jeg vet at vi kan få det bra sammen Men jeg får vel snakke med han, for jeg føler meg ikke ferdig med barn... Anonymous poster hash: 38e89...30a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Vil du ha barn så ville jeg ikkje sats på han. For du har fått signala fra han. Anonymous poster hash: 09d27...c6d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Aldersforskjellen er ikke noe å si på her.. Men forstår godt at han ikke ønsker flere barn i sin alder, å begynne helt på nytt, så mange år etter siste fødte, det hadde nok ikke jeg orket tanken på heller Anonymous poster hash: 96ba4...f33
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Høres ut som alt som mangler er enigheten rundt dette med barn. Han er absolutt ikke for gammel til å bli far, men vil han definitivt ikke ha flere barn, er det jo lite å gjøre med. Du får prøve deg frem litt og se om han kanskje kan gå med på et liiite barn ( ) etter hvert, men hvis han er soleklar på at han er ferdig, må du gå en runde med deg selv. Er du virkelig villig til å "ofre" barn for denne mannen? Lykke til!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Alder er det ikke noe å si på, men at han ikke ønsker bar, og du gjør det, kan bli en stor problemstilling med årene, så om du ikke klarer å se for deg at du vil klare deg uten flere barn, så bør du ikke gå inn i dette forholdet, for en av dere vil til slutt føle at de måtte gi opp noe som var viktig for h*n (du: å ikke få de ungene du ønsket deg, han: den friheten han gledet seg til når ungene ble selvstendige)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Jeg er 34 og mannen min er 43. Vi venter vårt 2. barn sammen om 16 uker. Han har to fra før. Hadde ikke han villet ha flere barn hadde ikke han vært mannen for meg. Det var så mye viktigere for meg enn aldersforskjellen. Anonymous poster hash: 656e7...eb8
ms.Pond Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Aldersforskjellen er det ingenting å si på, 10 år er ikke mye når man er voksen. Men ingen kan tvinge andre til å ønske seg flere barn, så du må nesten gå en runde med deg selv på hvorvidt du er villig til å ofre barnedrømmen for denne mannen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Har du også barn, hi ? Anonymous poster hash: 3b82c...2b6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Ja, jeg har et barn på 7 år.. Anonymous poster hash: 38e89...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå