Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 ..Har krøpet til korste og innsett at med valp i hus blir det en del tidlige morgener der man må ut i regn, snø, sludd, sørpe, haggel, vind, storm, lyn, torden, orkan osv utover høsten og vinteren. Så nå skiter jeg i estetikken og drar på meg en stor, klumpete termodress når jeg skal ut! Andre her som bruker en sånn? Anonymous poster hash: 7a0e0...8d4
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Scooterdress mener du? Hehe, det er det vi kaller det, har sånn på hytta. De er gode og lure!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Scooterdress mener du? Hehe, det er det vi kaller det, har sånn på hytta. De er gode og lure! Åja, er det det det heter? Det er sånn som mange barnehageansatte har, ihvertfall. Lurer på hvorfor ikke flere småbarnsmødre (og hundeeiere) har sånn Hi Anonymous poster hash: 7a0e0...8d4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Jobber i bhg og har da selvfølgelig sånn dress! Og jeg elsker den!! Bruker den på jobb, på hytta og ute i snøen med ungene! Trenger bare devold undertøy inni så er man god og varm;) De dyre Snowboard klærene får jeg "spart på" til riktig bruk;) Anonymous poster hash: e287a...fed
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 jepp, den er kjempe kjekk å ha vinterstid Anonymous poster hash: 045b4...48b
n74 Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg har hatt en sånn i mange år, helt gull:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå