Gå til innhold

Får deltakerene i Sinnasnekkern alt gratis?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner egentlig ikke altså. MEN jeg tipper at det er gratis siden jeg tror at grunnen til at deltakerene ikke har gjort ferdig oppussingen er at de rett og slett ikke har råd til og gjøre det. Oppussing er jo noe av det dyreste en kan gjøre...

 

Hadde de hatt råd til det så hadde de nok leid inn fagfolk og fått jobben gjort for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de får det gratis.. Kanskje ikke møbler da.. Eller, mye er fra Ikea, så kanskje de gjør det..

 

Programmet er jo veldig sponset av både finn og div håndtverkere, så de tjener sikkert på det i reklame og pr..



Anonymous poster hash: 34f2d...105
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner noen som var med for noen år siden. De fikk oppussing for 200.000 kr.

 

 

Så de fikk alt gratis eller? Måtte de betale materialet selv? Vet de må det i noen andre oppussingsprogrammer...

 

Anonymous poster hash: d141c...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vet jeg sannelig ikke, men tror de fikk gjort ting med huset til en verdi av 200.000. Ville kanskje tro at materialene lå i de to hundre..?

 

Dette er noen år siden da.

Endret av Bumblebeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de får absolutt alt gratis. Mange firmaer som bidrar som får reklame som kompensasjon, vil jeg tippe. Også er Otto og teamet sikkert lønnet av tvnorge.



Anonymous poster hash: dfccb...245
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg innbiller meg at de får det gratis,

men på tv3 der må de betale for mattrialer og sånn som blir brukt.

det står i dems søknadsskjema.



Anonymous poster hash: 8bfee...b2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre oppussingsprogrammene som har gått på TV har ikke vært gratis, Tid for hjem f.eks. Der måtte du selv betale alle materialene, men du fikk arbeidskraften gratis. Regnet med det var det samme for Sinnasnekker'n jeg, du betaler materialene men de jobber gratis?



Anonymous poster hash: 71ead...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo andre grunner til å ikke få unna oppussingen, enn mangel på penger.

Det er kapasitet vi mangler hovedsakelig.

 

Anonymous poster hash: b65e2...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...