Gå til innhold

Tiden går sakte og fort på samme tid !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene og ukene raser av sted. : ))

Men samtidig virker termindatoen 4. Januar så evig langt borte !!! : ))

Noen som kjenner seg igjen ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Er 25 uker idag og føler på den der "allerede" 25 uker, men på samme måte så føler jeg at jeg har gått gravid i eeeevig tid :-) 5 januar er langt der fremme en gang, men er jo bare ca 15 uker igjen og det går nok fort med høstferie, baby innkjøp/forberedelser, juleforberedelser og julefeiring :-)

Håper jeg iallefall :-)

Skrevet

Absolutt!! Ukene fyker fra oss, og alt jeg tenker å få gjort hver uke blir liksom ikke til, for det skjer så mye annet..!! Men jeg håper planen vår om å få ting i hus og begynne å klargjøre til familieforøkelse ila oktober, være ferdig til november går i boks, så vi kan kose oss med julegavelaging/handel og kose oss med julegreier når den tid kommer :) Så selv om det ser ut til å være lenge til termin, så er det jo faktisk bare 14 uker igjen...Iiiik!! ;)

Skrevet

Har selv bare "14" uker igjen! Synes tiden går utrolig sent! Men så har jeg jo 1000 ting å gjøre før han kommer! Så ser jo for meg at tiden vil fly avgårde på slutten! men akuratt nå så føler det som evigheter til... Men er faktisk første gang jeg ønsker å gå over tid! Har termin 27.12 og håper jeg kan holde han inne til 1.1.14! Tenker på skolegang osv! Dårlig planlegging gitt!;)

Skrevet

er 27+2 i dag og synes tiden bare går sakte jeg...

Skrevet

Synes tiden går sakte, men fant ut i dag at jeg har 99 dager igjen til termin..så tiden går jo faktisk! Deilig å være på tosiftret tall!

Har kommet godt i gang med julegavene allerede (for en gangs skyld) , litt verre med oversikten over det som trengs til babyen. Har en i fra før så har de store tingene i hus fra før av i alle fall. ;) Det som er sikkert er at det ikke blir noe problem med å fylle dagene frem mot termin nå som jeg tenker meg om. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...