Gå til innhold

Naboen min er utlending og går på nav!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg såg hun når jeg var der. Men jeg var bare med en annen som skulle levere noe.

Nå tror sikkert hun at jeg er en jævla sosialklient sånn som henne, og det irriterer meg!

Burde jeg forklart det til henne?

Anonymous poster hash: ed73e...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjesp, finn på noe bedre å trolle om!

Anonymous poster hash: 2fe0e...a43

Skrevet

ja, absolutt. flaueste som finnes det at naboen ser deg på navkontoret. at du ikke tenkte på det før du gikk dit. ingen vil vel bli forbundet med nav!

Skrevet

Hahaha, jeg var dønn seriøs, og så blir jeg tatt for trolling.

Men okei, kanskje jeg er så teit som tenker sånn, så normale mennesker ville kanskje ikke tenkt sånn, ergo blir jeg oppfattet som et troll.

Får vel bare glemme hele saken da.

Takk.

Anonymous poster hash: ed73e...752

Skrevet

OK!

Anonymous poster hash: cfac8...4bf
Skrevet

Altså det er flere årsaker til at en oppsøker ett navkontor en at en naver. Jeg måtte iallefall på nav når jeg skulle ha svangerskapspenger (osv), men det er nå frivillig å motta slike støtter.

Anonymous poster hash: a2960...ef0
Skrevet

Blir nok mangen hets og rakking her.

Anonymous poster hash: 2cb40...26b

Skrevet

Mannen min tjener et par mill i året og har vært på NAV fire ganger de siste ukene pga tull med gradert fedrekvote - burde han skjemmes da, mener du?

Gratulerer med dagens tåpeligeste innlegg!

Anonymous poster hash: 3a948...d30

Skrevet

Feiler du noe, eller?

Anonymous poster hash: 4fbee...11f
Skrevet

Jeg naver fordi jeg er syk og vet at man møter andre der som bla er syke. Kan jeg noe for det? Nei. Du får håpe du ikke blir kronisk syk da, så du slipper å møte opp på NAV flere ganger. Eller blir arbeidsledig, eller at mannen din går fra deg sånn at du må ned dit og søke om stønader. Nei, fysj, tenk at det finnes slike vanlige folk rundt oss !!!!!!!!

Anonymous poster hash: 09999...305

Skrevet

Jeg er helt sikker på at dette må være et forumtroll. Men allikevel velger jeg og svare. Hun tenker sikkert ingenting mer enn at du går på NAV og. Så enkel er saken.:)

Anonymous poster hash: 58086...b3b

Skrevet

Jeg tenker også slik, når jeg var på NAV for å få noe hjelp med foreldre permisjonen, jeg likte det ikke for jeg var redd for å bli sett på som en sosialklient, det er flaut å gå der nede

Anonymous poster hash: fc4db...4c5

Skrevet

Hvis jeg har et ærend på nav så bruker jeg selvfølgelig caps og løsbart, vil jo ikke bli gjenkjent..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hun tok sikkert bilde av deg i smug, så det er nok spredd blant alle felles kjente, nabolaget osv osv innen uken er over :-p

Neida, ærligtalt.. Du har en egen stolthet over at du ikke er en NAV klient, og det er faktisk bra for deg, det viser at du har en stabil jobb, føler deg frisk og oppegående og slipper å forholde deg til NAV på dagsbasis. Bare husk at ikke alle har det på samme vis :)

Om du kjenner henne ala dere snakker litt sammen eller er venner, så nevn det tilfeldig "så deg på NAV her om dagen forresten, jeg fulgte en venn dit, hadde vi hatt bedre tid, skulle jeg kommet bortom og hilst på deg". Om dere ikke er på "snakke front" så er det bedre å la det være, det vil nok være verre for deg at hun tror du er renspikka gal, enn at du er NAV klient  :)

Skrevet

Skikkelig kriiiiiiiiiiiiiiise det altså.....

Anonymous poster hash: a6563...43e
Skrevet

Naboen min er utlending, har en godt betalt jobb,og betaler nok ganske mye skatt til det norske samfunnet. Selv er jeg etnisk norsk, og måtte  "nave" i et par ¨år pga alvorlig sykdom. (jeg er frisk nå,og tilbake i jobb.)

Anonymous poster hash: 0071f...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...