Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #1 Skrevet 19. september 2013 Har googla henne. Hun er født 1938. Da er hun 75 år. Men jeg la merke til at hun sa hun var 78 år. Mannen nevnte hun kanskje begynner å bli senil. Har bare møtt henne en gang, så syntes det var litt drøyt å konkludere med det. Men rart å juge på alderen da. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 254d0...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #2 Skrevet 19. september 2013 Ja iallfall rart å lyge seg eldre enn hun er. Men egentlig Who cares? Skal vel ikke ha et nært forhold til henne etterpå? Anonymous poster hash: 191ab...e7c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #3 Skrevet 19. september 2013 Eg har fortalt at eg var 32, og midt på natta etterpå kom eg på at eg berre er 31... Så eg tenkjer at om ein er 75 år er det endå vansklegare å holde orden på alle åra;-) Anonymous poster hash: b9aec...edf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #5 Skrevet 19. september 2013 Om hun begynner å bli senil så lyver hun ikke akkurat Anonymous poster hash: 32489...82f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 Ja iallfall rart å lyge seg eldre enn hun er. Men egentlig Who cares? Skal vel ikke ha et nært forhold til henne etterpå? Anonymous poster hash: 191ab...e7c Dettebryr meg litt da vi flytter til en bitteliten kommune, og hun skal flytte bare ett steinkast unna. Hun er veldig hyggelig, og veldig aktiv i bygda, så kommer nok til å se en del til hverandre. Så ble sittende å tenke litt på dette da. Anonymous poster hash: 254d0...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #7 Skrevet 19. september 2013 Problemet var? Jeg må som regel tenke meg om når folk spør hvor gammel jeg er, og jeg er ...eh... 27 Så i tilfelle er jeg og senil Anonymous poster hash: 30f9c...9ec
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 Jeez hva folk kan bry seg medStor forskjell å bry seg fordi man faktisk bryr seg, og det å konkludere rundt mennesker du aldri skal se igjen. Vi kommer nok til å se mye til denna damen, og hun er veldig søt og hyggelig. Derfor jeg ble sittende å tenke på dette! Anonymous poster hash: 254d0...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Er det virkelig så unormalt å bry seg om andre mennesker her i Norge? Det er forskjell på ett år fra eller til, eller å si noe nølende, kontra å kaste ut noe som om ingenting annet var sant! Syns bare det var litt rart. Hvorfor skulle en i den alderen juge, og ihvertfall legge på 3 år? Anonymous poster hash: 254d0...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Snakket faktisk med bestemor om dette. Hun er 77 år, men sier gjerne at hun er 72 år. Hun fortalte meg derimot at det var vanligere for hennes venninner å juge den andre veien - faktisk! Da ser de (og forsovet er) yngre enn det de sier de er. Så får de slike koselige komplimenter, vettu: - "Du holder deg godt" - "Neimen, du ser jo ikke så gammel ut i det hele tatt" - - "Gid, så ung De ser ut". etc. Fnis, synes det var festlig. Anonymous poster hash: df4b5...290
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Snakket faktisk med bestemor om dette. Hun er 77 år, men sier gjerne at hun er 72 år. Hun fortalte meg derimot at det var vanligere for hennes venninner å juge den andre veien - faktisk! Da ser de (og forsovet er) yngre enn det de sier de er. Så får de slike koselige komplimenter, vettu: - "Du holder deg godt" - "Neimen, du ser jo ikke så gammel ut i det hele tatt" - - "Gid, så ung De ser ut". etc. Fnis, synes det var festlig. Anonymous poster hash: df4b5...290 Hmm. Får håpe det bare er det da;) takk for ett ordentlig svar;)HI Anonymous poster hash: 254d0...d2b
Øyne som ser!! Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Hva er egentlig problemet? Hun er ikke farlig selv om hun er litt senil.
Love my kidz Skrevet 19. september 2013 #13 Skrevet 19. september 2013 He he jeg tror også hun bare tullet litt i forbifarten, hender jeg gjør selv
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #14 Skrevet 19. september 2013 Hadde hun løyet på alderen på huset hadde jeg skjønt at du reagerer.. Men dette er da virkelig ikke noe å gruble over? Anonymous poster hash: a1aaa...e1a
Love my kidz Skrevet 19. september 2013 #15 Skrevet 19. september 2013 For hvis hun er dement så er de gjerne 40 år bak i tid. Hadde hun sagt at hun var i tjue tretti-årene kunne du tatt den konklusjonen
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #16 Skrevet 19. september 2013 Jeg pleier å si at samboer er 26 og så er han egentlig 27. Er bare at jeg surrer med tallene. Juger ikke med vilje. Så kan jeg så sikkert ei gammel dame si feil Anonymous poster hash: 13d5a...f64
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Det var da en veldig rar ting du bryr deg med! Anonymous poster hash: 9b26e...92f
salt_fisk Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Glemmer meg ofte, forteller ofte at jeg er 21, men jeg er 23. Henger igjen jeg, har ikke gått opp for meg at jeg er blitt et par år eldre.
Musemorbr / Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Hadde hun løyet på alderen på huset hadde jeg skjønt at du reagerer.. Men dette er da virkelig ikke noe å gruble over? Anonymous poster hash: a1aaa...e1a Nettopp! Jeg antok at det var snakk om huset. Hvor gammel hun er er uviktig. Det særeste her er at en huskjøper søker opp selgeren på skattelistene.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Men jøssenavn a! For det første, jeg har ikke logget meg på skattelistene og søkt henne opp. Av ren nysgjerrighet googlet jeg henne etter vi hadde kjøpt, for å se om jeg fant noe om vedkommende som har bodd lenge i huset vi har kjøpt. La merke til fødselsåret da mormor er født samme året, og vi akkurat har hatt 75-årslag. Derfor la jeg merke til at hun sa 78 i en sammenheng hvor man typisk ikke tuller. Nevnte dette for samboeren min, som mente hun kanskje begynte å bli senil. Syns det var drøyt å konkluderer det av noe så lite, derfor jeg spurte her! Skjønner ikke hvorfor det er rart å reagere når du akkurat har tatt noen i å lyve. Jeg er ikke vandt til at folk juger på alderen, spesielt ikke eldre. Så da stusset jeg litt. Er ikke snakk om at jeg har tenkt så mye på dette, men ofret det en tanke. Men takk for innspill, som jeg spurte etter! Anonymous poster hash: 254d0...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #21 Skrevet 19. september 2013 Akkurat det hadde brydd meg så langt oppi et vis sted.... Men om du syns det er rart, må du jo få lov til det Anonymous poster hash: f46e5...fab
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #22 Skrevet 19. september 2013 Bestefaren min skrøyt alltid på sseg noen år, selvom han visste at det ikke stemte. Tror det var for å høre hvor godt han holdt seg for alderen Anonymous poster hash: 4d8ff...6d6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #23 Skrevet 19. september 2013 Her må folk komenter noe Hi legger ut. Er det eit problem for dokke ? Er spørsmålet dumt korfor legge igjen eit svar. Nei må hogge. Anonymous poster hash: 4f5ac...f77
Gjest yrild Skrevet 19. september 2013 #24 Skrevet 19. september 2013 Jeg kan selv fort si feil alder på meg selv for først å komme på det etterpå at det ikke stemmer. Har aldri giddet å rette opp i feilen etterpå, det spiller jo ingen rolle om jeg er 35, 36, 37, eller 38 for folk flest!?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. september 2013 #25 Skrevet 19. september 2013 Er det viktig for deg hvor gammel huseieren din er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå