Gå til innhold

Så utrolig lett det var å endre kosthold!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt utrolig! Jeg har alltid vært avhengig av sukker. Vært godtesjuk hele tiden osv.

Jeg bestemte meg for å endre kostholdet mitt og kjøpte inn sunt pålegg, knekkebrød og masse frukt. Kyllingkjøttdeig m.m.

Så enkelt! Det er helt utrolig! Etter bare noen dager har jeg ikke lyst på godteri, jeg har lyst på frukt. Jeg bruker mindre penger fordi jeg ikke småhandler godteri i butikken. Jeg har gått ned 1 kilo på bare noen dager og magen er blitt mindre.

Love it! Skal fortsette slik ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er enkelt å gjøre endringen. De fleste sliter imidlertid med å oppretholde de gode vanene over tid. Ikke bli for skuffet over deg selv om du skulle sprekke innimellom.

Anonymous poster hash: bc165...6dc
Skrevet

Nei, det skal jeg ikke bli! Jeg skal kunne godta at jeg skal få kose meg litt i helgene :) Jeg kan ikke bli helt nazi, da sprekker jeg fort :P

Skrevet

Så bra :)  Jeg har også funnet ut det. Funnet et "diett" som jeg kan leve med resten av livet. Men når jeg har nådd vektmålet mitt er det rom for litt flere kalorier og litt mer utskeielser :)

Skrevet

Cool! Det er en vanesak. Jeg har gått på en liten smell nå etter to uker som sunn hehe, men gir ikke opp! At vekta går nedover og jeg ser i speilet at jeg har gått ned motiverer meg videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...