Gå til innhold

elektriske kubbelys..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor man kan få tak i slike??

Anonymous poster hash: 49792...86c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Partylight har de, som eneste leverandør i Norge ble jeg fortalt på party.

Skrevet

Teknik  magasinet og clas ohlson selger de.  :)

Anonymous poster hash: 548ab...47b
Skrevet

Jysk hadde tidligere i sommer ihvertfall, de var veldig fine. De hadde de på kassen og reklamerte veldig for dem som en stor nyhet, kjempefine å ha i utelykter o.l.

Anonymous poster hash: 7aa20...752
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg regner med at dette er noe du har funnet ut av nå, siden det er over alt...

Men jeg tenkte jeg kunne tipse om Himmelsk Interiør. Der har de ikke bare de "vanlige" hvite kubbelysene du får over alt for en veldig lav penge, men også lilla adventslys, hodeskaller, juletrær, kubbelys med glitter i rødt osv. Jeg liker i hvertfal veldig godt de lysene jeg kjøpte der! :)

Skrevet

Europris har

Anonymous poster hash: 0c471...b4d

Skrevet

Europris har

Anonymous poster hash: 0c471...b4d

Europris. Talg, så de ser veldig ekte ut. 59kr for store og 49kr for et hakk mindre. Kan tidsinnstille disse også :-)

Skrevet

Jeg kan anbefale Enjoy lysene som går på batteri. De er veldig like vanlige lys. Når jeg har hatt besøk har de trodd at det er ekte lys som er tent. Litt dyre men mye finere enn billig typene :)

Anonymous poster hash: c2b6b...88c

Skrevet

De har dem vel stort sett over alt... Har til og med gått på de på Coop Extra butikken. Men har ikke sett noen med så ekte glød som de fra himmelsk interiør... Jeg har virkelig fallt helt for dem. hehe!

Skrevet

Kjøpte meg ein 2-pk frå europris i dag, synes dei var kjempefine.

Tips: Kjøp batteri medan du er i gong kor du enn endar med å kjøpe, kjedelig å ikkje få prøvd dei med ein gong. Meinte å ha heime, men kvart lys krevde 3 AAA. Vart ein ekstra trilletur.

Skrevet

De har dem vel stort sett over alt... Har til og med gått på de på Coop Extra butikken. Men har ikke sett noen med så ekte glød som de fra himmelsk interiør... Jeg har virkelig fallt helt for dem. hehe!

Er det din egen nettbutikk eller?......:)

Anonymous poster hash: 33f47...f8f

Skrevet

Perfect home har vokslys med "levende" flamme. Det er det eneste kubbelyset jeg har sett som ser tilnærmet ekte ut!

Anonymous poster hash: 34a44...0df

Skrevet

Perfect home har vokslys med "levende" flamme. Det er det eneste kubbelyset jeg har sett som ser tilnærmet ekte ut!

Anonymous poster hash: 34a44...0df

Veldig fine, kjøpte til mormor til jul i fjor (livredd for brann, så det er elektrisk eller ingen ting). Absolutt dei finaste elektriske kubbelysa eg har sett.

Men dei kosta minst 4x det eg betalte i dag på europris, dei er slettes ikkje 4x finare.

Skrevet

Hvilken europris har de inne no, her vor jeg bur er det tomt.

Skrevet

Clas Ohlson, Jysk, Europris ol. Men det har du fått vite allerede :)

Anonymous poster hash: e269d...318
Skrevet

Hvilken europris har de inne no, her vor jeg bur er det tomt.

I følge dialekta di så bor jeg i andre enden av landet. Så det hjelper deg ikke. 

Anonymous poster hash: e269d...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...