Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg tror jeg tråkket over på fotballtreningen i dag. Merket at det skjedde noe med foten, noe som var mer enn vanlig. Den er blå og Hoven og jeg har smerter utifra et vanvidd:(( kan verken bevege tærne eller belaste det det minste. Hva gjør jeg??? Har gråtet siden omtrent! Grusomme smerter:( Anonymous poster hash: 2c012...5ca
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Legevakten såklå Anonymous poster hash: fc86f...7e6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg tror jeg tråkket over på fotballtreningen i dag. Merket at det skjedde noe med foten, noe som var mer enn vanlig. Den er blå og Hoven og jeg har smerter utifra et vanvidd:(( kan verken bevege tærne eller belaste det det minste. Hva gjør jeg??? Har gråtet siden omtrent! Grusomme smerter:(Anonymous poster hash: 2c012...5ca Legevakta? Anonymous poster hash: 55989...2e5
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 De kommer sikkert bare be meg dra til fastlegen i morgen :(Er vel ikke akutt nok dette. Skal det gjøre så vondt? Jeg kryper som et dyr, til og med hinking gjør vondt. Anonymous poster hash: 2c012...5ca
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Ring legevakta så kommer du til røntgen for å utelukke evt brudd. I det minste får du smertestillende, støttebandasje og krykker. Det er alltid åpent på legevakta :-) Anonymous poster hash: c1153...709
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #8 Skrevet 19. september 2013 legg på is, hvis du har en frossen pose med erter for eksempel så kan du bruke det, inntullet i et håndkle. det skal døyve smerten. ellers må du nok til legen i morra, om du ikke er bedre.... Anonymous poster hash: 3250f...092
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #9 Skrevet 19. september 2013 Høres ut som brudd! Hvis du har et ustabilt brudd kan det være du trenger kirurgi for å fikse på dette. Ikke legg på is, kom deg til legevakta så du får tatt røntgen du Og så får du noe for smertene også Masse god bedring! Anonymous poster hash: 12604...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå