Gå til innhold

Hjelp hvis det er noen her nå!!! Pllis svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg tråkket over på fotballtreningen i dag. Merket at det skjedde noe med foten, noe som var mer enn vanlig.

Den er blå og Hoven og jeg har smerter utifra et vanvidd:(( kan verken bevege tærne eller belaste det det minste.

Hva gjør jeg??? Har gråtet siden omtrent! Grusomme smerter:(

Anonymous poster hash: 2c012...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legevakten såklå

Anonymous poster hash: fc86f...7e6

Skrevet

Jeg tror jeg tråkket over på fotballtreningen i dag. Merket at det skjedde noe med foten, noe som var mer enn vanlig.

Den er blå og Hoven og jeg har smerter utifra et vanvidd:(( kan verken bevege tærne eller belaste det det minste.

Hva gjør jeg??? Har gråtet siden omtrent! Grusomme smerter:(Anonymous poster hash: 2c012...5ca

Legevakta?

Anonymous poster hash: 55989...2e5

Skrevet

De kommer sikkert bare be meg dra til fastlegen i morgen :(Er vel ikke akutt nok dette.

Skal det gjøre så vondt? Jeg kryper som et dyr, til og med hinking gjør vondt.

Anonymous poster hash: 2c012...5ca

Skrevet

Ring legevakta så kommer du til røntgen for å utelukke evt brudd. I det minste får du smertestillende, støttebandasje og krykker. Det er alltid åpent på legevakta :-)

Anonymous poster hash: c1153...709

Skrevet

legg på is, hvis du har en frossen pose med erter for eksempel så kan du bruke det, inntullet i et håndkle. det skal døyve smerten. ellers må du nok til legen i morra, om du ikke er bedre.... :(

Anonymous poster hash: 3250f...092
Skrevet

Høres ut som brudd! Hvis du har et ustabilt brudd kan det være du trenger kirurgi for å fikse på dette. Ikke legg på is, kom deg til legevakta så du får tatt røntgen du :) Og så får du noe for smertene også :) Masse god bedring!

Anonymous poster hash: 12604...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...