Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #26 Skrevet 20. september 2013 Tja, imponert var jeg vel ikke akkurat, har man ikke mer smerter enn man klarer så skriker man ikke, og det er jo kjempefint for henne, men ikke en bragd i seg selv. Har man smerter nok så skriker man, det er ikke noe som styres bevisst - spør hvilket som helst torturoffer. Anonymous poster hash: caa52...52d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #27 Skrevet 20. september 2013 Hvem bryr seg om dere var ekstremt flinke piker som var stille under hele fødselen eller skrek som en dampveivals i 18 timer? Var vel ikke det hi var ute etter? Ja, Sigrid var imponerende. Ut ifra klippene virket det som hun beholdt humøret og roen gjennom hele fødselen. Anonymous poster hash: 51855...98a Endelig noen som tok poenget mitt med tråden! Takk, anonym, you made my day! HI Anonymous poster hash: 494d4...ba1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #28 Skrevet 20. september 2013 Tja, imponert var jeg vel ikke akkurat, har man ikke mer smerter enn man klarer så skriker man ikke, og det er jo kjempefint for henne, men ikke en bragd i seg selv. Har man smerter nok så skriker man, det er ikke noe som styres bevisst - spør hvilket som helst torturoffer. Anonymous poster hash: caa52...52d Det stemmer vel ikke helt. To personer kan bli påført smerte uten å takle det likt. En kan hyle som en stukken gris, en kan trekke seg inn i seg selv å bli stille. Det betyr ikke nødvendigvis at den som er stille har mindre vondt en den som hyler, det handler om måten man håndterer smerten på. Sigrid lukket seg ikke inn i seg selv, men var tilstede og taklet smertene sine på, for meg, en imponerende måte. HI Anonymous poster hash: 494d4...ba1
FerdigFødaForAlltid Skrevet 20. september 2013 #29 Skrevet 20. september 2013 Det festligste med hele sekvensen var det første hun sa etter dattera ble født - "Shit pomfritt"! Lo så jeg grein!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. september 2013 #30 Skrevet 20. september 2013 Skulle ønske jeg fikk med meg denne episoden!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #31 Skrevet 20. september 2013 Nå var det gangske korte klipp vi fikk se av selve fødslen da...den varte tross alt x antall timer.... Når det er sagt, synes jeg det var en fin fødsel det jeg så. Anonymous poster hash: 6c4a5...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå