Gå til innhold

Hva spiser du når søtsuget går amok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som skjer hver dag, spesielt på kvelden for meg...

Anonymous poster hash: 72c81...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cola Zero til hverdags.

I helgen spiser jeg smågodt og sjokolade.

Anonymous poster hash: 95ea0...d3b
Skrevet

Tar meg en kaffe/søt te

Spiser banan/eple/en håndfull nøtter eller to ruter med 86% sjokolade

Gå og puss tennene dine, da er det ikke så fristende mer ;)

Anonymous poster hash: 2d249...01b
Skrevet

lakerol og drikker pepsimax og kaffe med stevia og skummet melk ;) de nutrilett crunch barene er og gode. inneholder kun 97kcal :)

Anonymous poster hash: 60506...3f6
Skrevet

OMG!!! Det er ikke mye som kan stoppe det søtsuget!! Føler meg som en skikkelig fråtser! Før jeg har fått svelget unna ene godtebiten har jeg 5til i neven.... Noen ganger tar jeg et glass med kakao pulver og tar bittelitt vann oppi slik at det blir skikkelig tykk "gjørme" og spiser opp alt sammen! Noen ganger er heller ikke det nok, og da er det bare å lete videre om det finnes noe mer i skapet. :P :s Etter å ha spist opp alt søtt som finnes her hjemme sitter jeg ofte igjen med stor skyldfølelse... Og fortsatt søtsug... :P

Skrevet

Men hvis du lurer på hva jeg gjør for å ikke gi etter for søtsuget er det noe helt annet! Da er det kun kaffe som hjelper! Eller gå en tur. Før bakte jeg brød bare for å få tankene over på noe annet. Men nå har jeg gitt opp å kvele søtsuget, som regel gir jeg etter, :P

Skrevet

Chai latte er redningen her i huset. Sammen med strikkedilla ;)

Anonymous poster hash: 2834c...638

Skrevet

Pukka te eller yogi te, de er fulle av smak og trenger ikke sukker eller kunstig søtsoff. 

Skrevet

Da spiser jeg det jeg har lyst på :)

Akkurat kjøpt megen halv kg smågodt som konsumeres!! Nam :)

Jeg raser ned i vekt or tiden,3 kg på en uke så da spiser jeg godteri ved hvert behov for å roe det litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...