Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg har idag har krampelignende smerter i magen. Det begynte først på høyre side opp mot ribbeinet - det var slik at jeg en kort stund var inne på om det kunne være blindtarmen. Etterhvert har det flytta seg bort på venstre side, like under ribbeina der også. Stikkende smerter som kan ligne på kramper, på en måte... Jeg var også inne på om det kunne være f.eks nyrebekkenbetennelse, men det er jo på begge sider, og ikke logisk å få nyrebekkenbetennelse på begge sider nesten samtidig, er det vel? Har heller ikke hatt andre symptomer på uvi, som f.eks hyppig vannlating. Det kommer og går litt i tak, blir småkvalm innimellom. Verst når jeg står, går eller sitter, og det roer seg når jeg legger meg ned. Noen som kan ha noen som helst forslag til hva dette kan være? Har ikke så vondt jevnt over at det er aktuelt å ta en tur til legevakta, da får jeg heller innom legekontoret imorgen med en urinprøve tenker jeg. (Med tanke på at det jeg har størst mistanke om at det kan være er uvi eller nyebekkenbetennelse.) De "takene" med smerter jeg får er veldig vonde (det er da kvalmen kommer), men de går over i løpet av noen minutter. Forslag...? Anonymous poster hash: 7b95a...334
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Gallestein/nyrestein? Anonymous poster hash: 19838...5c6
skinflash1 Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Gallesten tipper jeg det kan være. Har hatt det og det høres veldig ut som det kan være det du har. Forferdelig vondt når det står på!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Var innom tanken om stein av et slag jeg også, men tenkte at en da ikke har smerter på begge sider av magen/rett under ribbeina - eller kan det gå likevel? Nå er de verste smertene gitt seg, bare øm nå, klarer fint å gå rundt og ordne litt. Håoer det ikke kommer tilbake i det hele tatt, evt får jeg ta en tur til lege etterhvert! Takk for svar damer Hi Anonymous poster hash: 7b95a...334
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Kan høres ut som gallestein, men smertene gir seg ikke av og legge seg ned. Når jeg hadde anfallene klarte jeg ikke og gjøre ne, eller røre meg. Håper ikke det er gallestein du har. God bedring Anonymous poster hash: b103d...107
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Kolikk? Ellers tenker jeg også på gallesteinsanfall.. Legg merke til om det kommer etter inntak av mat/drikke.. Jeg kastet opp når jeg hadde gallesteinsanfall.. Kaldsvettet og det var vondt å trekke pusten dypt. God bedring til deg! Ville sjekket det ut hos lege imorgen! Anonymous poster hash: 52e96...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå