Gå til innhold

Spørsmål til dere som har Emmaljunga City Cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har/har hatt Emmaljunga City Cross vogn, som kan anbefale meg en god vognpose? Bagdelen til City Cross virker så mye mindre enn andre, og jeg lurer derfor på hvilken pose som kan egne seg best.

Samtidig lurer jeg på hvor lenge dere brukte bagdelen? 

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 8d49c...304
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bagdelen er liten, trur ikke det er særlig plass til vognpose oppi den. Jeg har bare hatt oppi et lite lammeskinn, dyne og så stormtrekket (eller hva det nå kalles) over. Storebror nektet å ligge i vogna som baby men lillebror dupper som regel der. Lillebror er nå straks 5 mnd og ca 64-66 cm lang. Har fremdeles plass i 2 mnd til vil jeg tro :-) Jeg fikk to aprilbarn og syntes dermed at det var greit med liten bagdel. Men for vinterbaby er det muligens bedre med f eks Duo Edge som har større bagdel og mer plass til vognpose. Uansett er det lurt å kjøpe vognpose som varer vogntiden ut. Altså en som er lang eller en som kan skjøtes på. Så slipper du å kjøpe to poser per barn :-) Vi har Odenwalder til eldste og Voksi Urban til yngste.

Endret av Madolyn
Skrevet

Risa Rosa passer i venninen min sin city coss :) Kjempefin pose,jeg elsker min :)

Skrevet

Brukte dundyne og lammeskinn med trekket over. Såg ikkje heilt poenget med å ha ein så liten pose at den passa oppi bagen. Dei ville opp av bagen for å sjå seg rundt ved 5 - 6 mnd alder, men brukte den til å sove i ved reise fram til 8-9 mnd, når dei byrja å reise seg opp.

Skrevet (endret)

Vi bruker voksi urban, og den passer fint :)

Akkurat passert 6 mnd og må vel snart bytte til sportsdelen

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Genialt! Har bestilt CC og har Voksi Urban. Var litt spent på om den passer oppi, men nå ble jeg letta :) Den går vel an å dytte skikkelig på plass og ordnes nede i bagen tenker jeg. Flott :)

Anonymous poster hash: 32556...d67

Skrevet

I begynnelsen, når posen er litt stiv, kan den virke litt stor. Men når man bretter den øverste delen litt ned og fester i knappene er den kjempefin. Etterhvert når den mykes opp virker den ikke stor i det hele tatt. Lukker igjen posen og stapper den litt ned på sidene som ei dyne ;)

Skrevet

Så bra :) Posen er brukt før så den er myk. Kjenner jeg blir misunnelig på babyen som skal ligge oppi der, det ser så godt ut å ligge i vogn :D

Anonymous poster hash: 32556...d67

Skrevet

Akkurat passert 6 mnd og må vel snart bytte til sportsdelen

signerer denne...

voksi urban funker fint oppi city bagen :)

Anonymous poster hash: c8a4d...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...