Gå til innhold

Kan du anbefale en søskenvogn til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha nr 2 om noen mnder og eldste er rett over 2 år når minste kommer.

Er så mange søskenvogner ute på markedet og aner ikke hva som er bra og ikke.

Av vogner har jeg hatt emmaljunga og har nå tfk twist som jeg bruker til eldste.

Kan dere anbefale meg en søskenvogn? og fortelle hvorfor den er så bra?

Må være mulighet til å ha en bag og sportsdel på samtidig og helst hver sin vei men ikke et must.

Mannen mener vi ikke trenger søskenvogn pga eldste er såpass stor så ho kan gå selv, men er trro det blir litt mye for så små bein, så her må det litt overtalelse til for at mannen skal "se poenget".

Anonymous poster hash: 77285...4d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år og 10 mnd mellom barna. Phil and teds søskenvogn. Google bilder av den så ser du hvordan den er.

Liker den fordi den ikke er større enn en enkeltvogn, den tar lite plass sammenslått, er god å trille, og den er like god til ett av barna alene som til begge sammen - topp å ikke måtte trille rundt på "mer vogn" (type bred tvillingvogn) enn man trenger om man bare har ett av barna med seg.

For oss har søskenvogn vært gull verdt. Men det er to ting som gjør at jeg tenker at vi har trengt den:

1. Jeg triller til og fra barnehagen til eldste, hadde vi hatt kjørevei ville vogna stått mye (brukt vanlig bagvogn til minste på trilleturer utenom).

2. Jeg er mye alene med barna i hverdagen, og har da hatt behov for å kunne trille begge barna alene.

Hvis dere ikke skal trille til barnehagen, og stort sett er begge foreldre sammen når dere skal ut på ting (og kan ha med to vogner eller bære eldste ved behov), ville jeg med mannen din vurdert om dere egentlig trenger en søskenvogn.

Anonymous poster hash: 4e236...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...