Gå til innhold

Ingen norske kvinner som liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt sm er adoptert fra Sør Korea. Jeg har forstått det sånn, at det er mange norske kvinner som ikke liker oss Øst Asiatiske menn. Hva er grunnen til det? Er vi for små? Eller tiltrekkest vi ikke av dere norske kvinner?,

Anonymous poster hash: 86b43...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tre venninner, alle blonde, pene, nydelige jenter, som liker koreanske gutter veldig godt.

de er selv veldig slanke, lave og nette.

tror det har noe med at norske kvinner ofte er høye og mer maskuline enn en koreansk mann. :-)

Jeg har selv to gutter som er halvt koreanske, helt nydelige!

Anonymous poster hash: fb928...4cf
Skrevet

Du må bare møte den riktige jenta : ) ikke alle koreanske er lave heller, tremenningen min er Ca 180 cm og tynn. Han reiste til USA og fant en etnisk amerikansk jente.

Prøv å be en jente du liker ut på kino, eller noe annet. Eller sett inn en kontaktannonse : )

Lykke til : )

Ps! Jeg har ikke hørt noen av mine venner si at de ikke liker koreanere. Eller andre adopterte.

Anonymous poster hash: 1c7e0...7a9

Skrevet

Venninnen min som er 180 høy er gift med en fra Thailand. Aldri hørt henne klage :)

Anonymous poster hash: 3527f...5da

Skrevet

Jeg har en god venninne, tidligere modell, som er gift med en koreanskfødt mann. Og han er så kjekk atte:) Det er sikkert du også. Lykke til med å finne kjærligheten, det vakreste som finnes!!

Anonymous poster hash: 80cf5...593

Skrevet

Skjønner dere ikke at dette er en tulletråd som henviser til tråden om hun som ikke likte øst asiatiske menn og lurte på om hun var rasist. :D

Anonymous poster hash: 7ce9f...62b

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe generelt problem med menn fra den kanten av verden, men jeg vet at mange kvinner tiltrekkes mest av menn som er høyere enn dem selv.

Anonymous poster hash: 774e0...36b
Skrevet

Skjønner dere ikke at dette er en tulletråd som henviser til tråden om hun som ikke likte øst asiatiske menn og lurte på om hun var rasist. :D

Anonymous poster hash: 7ce9f...62b

Hva så? Tråden reiser et litt interesant spørsmål. Om HI er "ekte" eller ikke betyr ikke så mye.

Anonymous poster hash: 774e0...36b

• 1 år senere...
Skrevet

Spam slettet

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Du må bare møte den riktige jenta : ) ikke alle koreanske er lave heller, tremenningen min er Ca 180 cm og tynn. Han reiste til USA og fant en etnisk amerikansk jente.

Prøv å be en jente du liker ut på kino, eller noe annet. Eller sett inn en kontaktannonse : )

Lykke til : )

Ps! Jeg har ikke hørt noen av mine venner si at de ikke liker koreanere. Eller andre adopterte.Anonymous poster hash: 1c7e0...7a9

Etnisk amerikansk?

Mener du indiansk/native american? Eller mener du "hvit"?

Anonymous poster hash: 2af55...a47

Skrevet

Utseende spiller veldig liten rolle i hvem som får seg kjæreste og ikke. Hvis du ser noen av mennene der ute som har kjærester og familie, er det ikke alle som er spesielt pene, eller kler seg pent :) Lave menn, overvektige menn, osv, finner seg også kjæreste.

Mest sannsynlig har det noe med holdning å gjøre, eller sosiale antenner, eller desperasjon, osv. Prøv å slappe av, vise interesse, ikke tenk på om de er kjærestemateriell, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...