Gå til innhold

hvordan er forholdet ditt til kollegaene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du venn med noen av dem, er sammen på fritiden osv? Fester sammen, går ut av spiser, eller reiser på kino sammen?

Anonymous poster hash: ba610...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har pleid å ha et godt forhold til de fleste kolleger i tidligere jobber, i blant med noe sosial aktivitet utenom jobb med noen av dem også. Men fra siste jobb har jeg ikke beholdt kontakt med noen, følte meg så utrygg der og usikker på hvem som var "venn eller fiende" til slutt. 

Anonymous poster hash: 6775d...f30
Skrevet

På min gamlejobb har jeg verdens beste kolleger, vi er ofte ute og spiser og fester. Men der kan jeg ikke jobbe lenger pga gaviditeten så jeg er flyttet til en ny arbeidsplass og der er jeg så ny enda at jeg ikke har helt fått meg et ibntrykk. Og skal innrømme at jeg savner kollegene mine på andre plassen og vet at de savner meg <3

Skrevet

Føler vi har et ganske greit forhold, noen kommer jeg veldig godt overrens med andre ikke. Har ikke nært nok forhold til å treffe noen på fritiden enda føler jeg, bortsett fra når alle kollegene samles for å gå ut en gang i blant. Snakker med et par stykker på privaten over sms/facebook da. Er enda newbie i jobben.

Skrevet

Har ett helt greit forhold med de fleste på jobb. Møtes ikke noe serlig utenfor jobb, men har hendt noen ganger. Hun ene møter jeg støtt og stadig i forbindelse med ungene. Vi sitter på fotball og håndball cuper og heier sammen.

Har to på jobb som jeg absolutt ikke har ett bra forhold til, går greit på jobb men holder meg lengst mulig unna av ulike årsaker. Heldigvis ikke bare meg som har problemer der, de to ødlegger mye av det gode arbeidsmiljøet vi har på jobb.

Fra min tidligere jobb har jeg noen jeg møter innimellom. Ikke noe fast basis, men er noen av oss på samme kanter så møtes vi. Er jeg tilbake i byen er jeg innom, noen jobber på samme sted enda og noen har fått ny jobb. I våres var vi på fest, og det var mange av de som jobbet sammen for mange år siden. Kjempe koselig.

Anonymous poster hash: 9a5e2...ddd

Skrevet

På de stedene jeg har jobbet er det gjerne 2-3 stykker som jeg har blitt venner med og vært litt sammen med på fritiden. Kommet godt overens med de fleste, men noen har man gjerne mer til felles med enn andre

Anonymous poster hash: b8ec9...5fd

Skrevet

Har et hyggelig forhold til alle sammen. Vi drar på jobbturer sammen ett par ganger i året, reiser ut å spise sammen hver 6 uke. Mange av de single fester mye sammen, jeg er med litt innimellom. Vi kan også reise på kino/bowling sammen:) er også blitt venninne med 3 av de, å vi er sammen på fritiden også :) godt miljø på jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...