Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Min tidligere samboer gjennom 4årene var utro mot meg, med en kollega. De hadde hatt et forhold i 6 måneder uten at jeg viste noe. Jeg var så knust av det tok meg ett par år å komme på bena igjen. Forholdet dems tok slutt etter 2 måneder, ikke uventet. Så fikk jeg vite her om dagen på fest, at venninnen til venninnen min hadde hatt ett forhold til en mann som var gift å hadde ett barn. Siden jeg ikke kjenner henne, fortalte jeg pent hva jeg mente om den saken. Ut over kvelden kom det frem at de hadde hatt ett forhold bak konas rygg i ca ett år. Så fortalte hun meg at jeg måtte love å ikke si noe til noen om dette, forholdet. Jeg er ikke herfra heller, så at jeg skulle sladret til noen er lite sannsynlig da jeg nesten ikke kjenner noen her. . Vel, bortsett fra denne kona fant jeg ut. Tror du ikke hennes elsker var mannen til hun som pulte min eks samboer for noen år siden. Unnskyld at jeg sier det, men jeg måtte gi min venninnes venninne en klapp på skulderen. Synd for ungen, men mammaen hennes fortjener at gubben er utro, når hun selv gjorde det samme med mot meg. Karma? Håper hun får vite om mannens utroskap en gang, kanskje hun lærer av gamle synder?! Og min eks fikk som fortjent han også, heldigvis:) Anonymous poster hash: e6788...7bd
Gjest Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Pass deg nå-.... Karma kommer på besøk til alle og enhver Men ja, hun fikk som fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå