Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Vært til røntgen uten å finne noe galt... What to do?!? Bare skjønner ikke hva jeg skal gjøre ? Anonymous poster hash: ead57...9f5
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Har dette vært et problem helt fra begynnelsen av? Eller er det noe som har dukket opp nå?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Var tørr fra 2-3 år, så tisset de siste tre årene... Anonymous poster hash: ead57...9f5
Edelweis Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 ååh, jeg vet hvordan det er.. mi jente på snart 7 har vært sånn i mange år. er så lei av klesvask at jeg blir dårlig. fant ingenting galt ved røntgen, men ved ul fant de ut at hun var veldig forstoppet og dermed hadde for stort trykk på blæra si og gikk og skvetta konstant. kjente ikke når hun var trengt og lærte seg ikke å kontrolere dette. etter noen mnd med bellymed medisin som regulerer avføring og tarm gikk det seg til. å da hadde vi gått sånn i mange år! i perioder som var verre enn andre vel og merke. vi har nå startet behandling hos akupuntur også som skal hjelpe henne med å konsentrere seg og kjenne at hun har tid til å gå på do for å gjøre seg ferdig. de blir nemlig ganske ofte urolige og ukonsentrerte av dette problemet. Har u vært på sykehuset og pratet med URO.sykepleier? hun hjalp oss masse i allefall
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Så barnet har tisset på seg hver dag i tre år? Eller misforstår jeg nå? Beklager så mye spm før jeg svarer. Det jeg tenkte først var at om dette er noe som har oppstått nylig kan det ligge psykiske årsaker bak. Noe som har skjedd den siste tiden som kan ha blitt opplevd som traumatiserende? Om dette har foregått i tre år, så har jeg desverre ikke så mange svar.
Edelweis Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Var tørr fra 2-3 år, så tisset de siste tre årene... Anonymous poster hash: ead57...9f5 samme med hun her også. var tørr fra hun var 2,5 år og så fikk hun tilbakefall rundt 3,5 års alderen.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Har vært til ultralyd også. Ja, tisset på seg nesten hver dag i tre år... Begynt på skole nå og blir et større problem... Ikke vært hos uro terapeut, hva er det? Bestilt akupunktur selv? Anonymous poster hash: ead57...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå