Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Vi har to barn på 4 og 7 år. Venter nr. 3 i februar. De to eldste har kid fix seter fra britax. Er der mulig å plassere babysetet i midten? Vil ha isofix, usikker på om det finnes i midten (kan vel sjekke bilen, men spør her inne siden min mann ar bilen på jobb)? Takk påforhånd:) Anonymous poster hash: feffb...1ae
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Tror kanskje det ikke er vanlig med isofix i midten men godt mulig jeg tar feil:) husk å sjekke om bilstolen du kjøper er godkjent for å plasseres i midten i din bil. Vår bilstol er godkjent for bruk i midten i flere biler men ikke i vår, så kan være lurt å sjekke. Blir det ikke litt tungvint med baby i midten? Tenker det er enklere å ha de som kan hoppe inn selv i midten Anonymous poster hash: 7ffe2...5af
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Tror kanskje det ikke er vanlig med isofix i midten men godt mulig jeg tar feil:) husk å sjekke om bilstolen du kjøper er godkjent for å plasseres i midten i din bil. Vår bilstol er godkjent for bruk i midten i flere biler men ikke i vår, så kan være lurt å sjekke. Blir det ikke litt tungvint med baby i midten? Tenker det er enklere å ha de som kan hoppe inn selv i midtenAnonymous poster hash: 7ffe2...5af Takk for svar! Bilsetene er så brede at de får ikke plass ved siden av hverandre. Takk for tips om å sjekke sete mot biltype! Høres ut som om jeg må gjøre litt research. Er trygg trafikk noen som gir gode svar eller er det bedre å snakke med butikkene som selger bilseter? Anonymous poster hash: feffb...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå