Gå til innhold

Ubehagelig, mannen til ei i barselgruppa var forelsket i meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På videregående var han etter meg som en hauk og prøvde desperat å kurtisere meg gjennom tre år. Blomster, middag og kinoinvitasjoner, julegaver (jeg takket alltid nei til date og tok ikke imot gaver.

Hadde allikevel en hyggelig tone med ham, selv om jeg ikke var interessert i noe mer. Dette er 15 år siden og nå dukker altså hans kone opp i min barselgruppe.

Jeg aner ikke hva hun vet om hans følelser den gangen, men jeg mistenker etterhvert at hun vet for hun oppfører seg "kort" mot meg mens hun egentlig er et overstrømmende hyggelig menneske.

Som om det blir bedre dukker mannen hennes tilfeldigvis (??!) opp hjemme hver gang vi har treff hos henne.

Hun vet at vi kjenner hverandre fra VGS men hadde i det lengste håpet hun ikke vet mer. Selv om jeg aldri har rørt ham og aldri har vært interessert føler jeg at dette er ekkelt.

Vil gjerne ha et godt forhold til henne for hun er et virkelig godt venninneemne.

Anonymous poster hash: cb4e3...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare legge det bak deg? Hvem gjorde ikke rare ting på videregående? Det er jo dessuten kjempelenge siden, og ikke en av de guttene jeg var interessert i da, ville jeg vært interessert i nå!

Skrevet

Oi , men det er 15 år siden.

De jeg var dødsforelsket i for lenge siden, er helt uaktuell i dag.

Tipper han føler det samme :)

Bare vær naturlig ovenfor dama, mulig at du bare misforstår oppførselen hennes, uansett er det jo ikke din feil at han var forelsket i deg.

Skrevet

Tenker at fortid er fortid jeg. Kan jo skjønne om han evt er litt flau, og du syntes det er litt rart, men hadde ikke orket å ofre det flere tanker enn det. Det er 15 år siden. Hadde jeg hatt en bra tone med både han og henne hadde jeg heller ledd av hvor "ung , dum, desperat og forelsket" man tar når man var yngre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...