Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Er du en venninne en kan stole på? Holder du hundre prosent tett? Eller er du en person som er litt sladrekjerring? Jeg for min del er litt sladrekjerring, MEN jeg holder alltid tett på det som fortelles til meg i fortrolighet. Uansett hvor fristende det kan være å bare fortelle det til en eneste en, som jeg igjen stoler på. Anonymous poster hash: ff267...dce
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg kan fint si videre noen rykter jeg har hørt, selv om jeg ikke vet om det er hold i dem. Så jeg er litt sladrekjerring. Men om noen viser meg den tilliten å fortelle meg noe i fortrolighet, kan de være 100% sikre på at ingen får høre det av meg. Ikke engang min mann får vite det. Anonymous poster hash: d55f9...d38
Modesty Blaise. Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Jeg er fryktelig lite sladrete. Jeg syns rykter og snakk om andre er utrolig kjedelig, så ja, jeg er til å stole på. Jeg har rett og slett ikke forstått hva som er spennende med sladder om andre mennesker, og glemmer det sånn ca 2 min etter jeg hørte det. Og hvis noen forteller meg noe de ønsker at jeg skal holde for jeg selv, så gjør jeg det. Det ville ikke engang falt meg inn å fortelle det til mannen min engang. Må innrømme at jeg faktisk ser litt ned på de som er så "små" at de finner glede i å diskutere andre sitt liv og har meninger om hva andre gjør...
Bustetroll Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Jeg var den eneste som visste at venninnen min var gravid da vi var 15-16.. Fikk selv sjokk da hun ringte og fortalte hun hadde født en sønn.. Moren visste det heller ikke før fødselen var i gang. Så jeg holder tett! Så lenge den som forteller meg noe får meg til å love å ikke si det videre, så gjør jeg heller ikke det. Jeg er faktisk 100% til å stole på, og alltid 100% ærlig.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Jeg er sånn at så lenge jeg ikke har noe med det så er det ikke min historie å fortelle uansett.. Men om jeg hører noen gå rundt og snakke dritt om andre stopper jeg dem, sier fra at jeg ikke vil høre det og at jeg kommer til å si fra til den andre personen. Anonymous poster hash: 84e44...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå