Gå til innhold

36 uker på vei og formen er dårlig :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt bekken,vonde hemoroider,kløe i kroppen,forkjøla og trøtt og slapp. Huset ser ikke ut- støv,sand,brødsmuler og griseri over alt. Skitne klær på vaskerommet,haugen har vokst seg ut av skittentøyskurven og er nå så svær at den rekker halvveis opp til taket. Begge badene er møkkete :( Huff,men jeg orker ingenting. Samboer har 12 timers dager på jobb for tiden for å jobbe seg inn til han skal være hjemme med meg og baby etter fødsel,så jeg har ikke samvittighet til å spørre han om hjelp heller. Han er trøtt og sliten når han kommer hjem. Men hva gjør man? Skulle hatt vaskehjelp,men det var de pengene da :/

Anonymous poster hash: cac09...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn i et hjørne. Sett på musikk og tenk klar en belønning til etter at jobben er gjort å mannen er kommet hjem. 

Hva med at han tar med pizza og cola, eller noe annet du liker godt slik at dere kan ta en skikkelig kosekveld når jobben er gjort :)

Anonymous poster hash: ff9a5...e06
Skrevet

Er i samme båt som deg, men jeg er 33 uker. Elendig form, så sliten at jeg kunne sovet døgnet rundt. Har jobbet frem til nå, men kastet inn håndkleet denne uken. Vaskerommet ser ut som et bombet horehus. Heldigvis tørket mannen støv igår og støvsugde litt. Men ellers flyter det vel overalt... Får ta det i morgen. 

Ikke dum den med pizza og cola da over her :) Og musikk... får prøve det :) 

Anonymous poster hash: 23dcf...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...