skjotta Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Og jeg finner ikke ut hvorfor. Satte på en vaskemaskin og når den peip så fløt det på hele gulvet. Jeg fikk klærne over i tørketrommel og tørket opp alt vannet (jada... her er det helling i gulvet BORT FRA sluket i gulvet...) Etter en halvtime skulle jeg hente klærne ut av tørketrommel og hva funner jeg? Hele gulvet fullt av vann igjen! Nå har jeg undersøkt alt jeg kan komme på (sil og filter, vannet kommer ikke fra slangene som frakter det fra maskinene til røret og ikke opp fra sluket) jeg har observert at vannet fra tørketrommel kommer ut under, men hvorfor er ett mysterium og vaskemaskin gikk gjennom ett kortprogram uten å lekke en dråpe, så han er tydeligvis sjenert ;-) Hater å måtte vente til mannen kommer hjem med sånne ting... vil klare selv og pleier egentlig å gjøre det.
Fae Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Dersom de ikke står i vater kan det være årsaken. Har du også husket å tømme den oppsamleren under vaskemasinen, og rense varmeveksleren på tørketrommelen for støv. Ihvertfall sistnevnte bør gjøres hver mnd.
skjotta Skrevet 17. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2013 Dersom de ikke står i vater kan det være årsaken. Har du også husket å tømmes den oppsamleren under vaskemasinen, og rense varmeveksleren på tørketrommelen for støv. Ihvertfall sistnevnte bør gjøres hver mnd. Jepp... de står i vater og stødig som fy. Silen i vaskemaskin har blitt tømt/renset og tørketrommel piper når det er filter vaske tid, så har ikke glemt det heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå