Gå til innhold

Kjøpe koelstra (samme som på barnevogndebatten)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på å kjøpe meg en Koelstra sportsvogn, den ser ut som drømmevogna spør du meg! Men når jeg kikker på de norske nettsidene, finner jeg latinique-modellen, mens på de internasjonale sidene finner jeg en modell som heter mambo daily. Er dette samme vogna?? Og dere som har kjøpt Koelstra-vogn, hvor kjøpte dere fra? Hører så mye dårlig om babyland (som er de eneste norske som selger vogna), og jeg ser for meg at det er mye styr å handle fra utlandet? Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte fra den norske siden. Veldig fornøyd med servicen der. Det er samme vogn, men Mambo er den nye modellen? Husker ikke helt, kjøpte min tidlig 2012. Kjempefin vogn. Eneste er at jeg skulle ønske man kunne skifte retning med håndtaket, men man kan jo ikke få alt. Tøff vogn, med fremovervendt sete, noe som var det viktigste kriteriet for meg hvertfall :)

Anonymous poster hash: 0820a...d4d

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt denne, den er kort i ryggen samt at jeg vet at folk har hatt problemer med å selge den igjen fordi det ikke er et kjent merke i Norge.

Anonymous poster hash: 9b1f1...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...