Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg kjøpte en nydelig brudekjole på finn.no til kr 3000. Men nå er jeg av diverse grunner usikker på kjolen. Syns dere det er drøyt å kjøpe ny brudekjole i butikk? Anonymous poster hash: 702ce...2ae
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg kjøpte en nydelig brudekjole på finn.no til kr 3000. Men nå er jeg av diverse grunner usikker på kjolen. Syns dere det er drøyt å kjøpe ny brudekjole i butikk? Anonymous poster hash: 702ce...2ae dytt Anonymous poster hash: 702ce...2ae
Gjest meg&mini Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Nei. Det er ditt bryllup og du bestemmer selv hva du skal ha på deg:) Lykke til med bryllup og gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Takk for svar. Men da har jeg jo kasta 3000 kr ut vinduet huff. vanskelig dette.. Anonymous poster hash: 702ce...2ae
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Kan du ikke prøve å selge den videre til samme pris? Anonymous poster hash: 72597...20a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Det er vel ikke så enkelt å selge brudekjoler? Jeg føler jeg trenger "godkjennelse" til å kjøpe en ny kjole Anonymous poster hash: 702ce...2ae
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Skal fortelle deg min "brudekjolehistorie", kanskje det hjelper Kjøpte først en kjole av en bekjent. Nydelig kjole, passet perfekt og var veldig billig. Etter en stund begynte jeg å tvile på valget mitt og bestemte meg for å prøve litt forskjellig i salonger. Fant da en kjole jeg fallt helt for, men istedenfor å kjøpe den bestillte jeg en kinakopi. Denne var IKKE noe fin.... Så kom jeg over originalkjolen på eBay, ubrukt og til en veldig billig penge. Så ved et tidspunkt hadde jeg tre brudekjoler hjemme Jeg var veldig heldig og fikk faktisk solgt den første jeg kjøpte til det dobbelte av det jeg kjøpte den for (fortsatt under halv pris av nypris). Jeg har aldri angret på at jeg byttet kjole, jeg var veldig fornøyd på bryllupsdagen. Men ser jo hvor vanskelig det er å få solgt en brukt brudekjole for jeg har enda ikke fått solgt den igjen etter 1,5 år, selv om den er ganske klassisk og i en ganske vanlig størrelse. Så har du råd til en ny kjole i tillegg til den du har så sier jeg go for it Anonymous poster hash: 44b1d...81f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Jeg skal ha meg en prøverunde. Og finner jeg en jeg bare MÅ får jeg heller vurdere å kjøpe ny kjole 3000 er ikke såååå mye penger. Anonymous poster hash: 937cf...ca3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Men jeg er litt skeptisk til hva samboer vil si til alt kjolekjøpet Anonymous poster hash: 937cf...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå