Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg veier ca 15kg for mye, og en del av det er på magen! Er nå 19 uker på veg og føler meg bare enda tykkere siden magen begynner å vokse,,,men når fikk dere gravidmage?? Ikke bare enda tykkere mage??? Heh, ikke gøy å bare se feit ut! Anonymous poster hash: e0d86...8ea
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg kan ikke svare for meg selv, for jeg var slank gravid (men jeg fikk ikke særlig mage før 34 uker på vei)... Men venninnen min er derimot rundt 10-15 kilo overvektig, og hun vel... Til og med i uke 40 kunne man ta henne for å bare være tykk. Men rundt uke 36 var det mulig for oss som visste at hun var gravid, å skimte en gravidmage Anonymous poster hash: 81afc...29b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Kommer litt ann på hvordan man kler seg å. Jeg er egentlig 25 kg overvektig. Alle sier de ikke ville trodd det og tipper meg 20 kg mindre enn jeg er, så jeg bærer kg mine godt, samt at jeg har kraftig beinbygning. Men jeg så at jeg ble "tjukkere" enn gravid. Det gjorde meg veldig lei meg egentlig. Så jeg dro avgårde å kjøpte meg gravid bukse (var ca i uke 15-16). De buksene for meg gjorde underverker ihvertfall jeg har alltid en tettsittende topp på meg, så folk ser jeg er gravid, med en tynn jakke over. Anonymous poster hash: 6361e...084
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Det kommer litt an på hvordan magen forandrer seg i svangerskapet, en venninne av meg som er 10-15 kg for tung så bare feit ut helt til hun fødte hun. La ikke på seg allverdens (rundt 12 kg) men magen var bløt og disset litt rundt babyen svangerskapet gjennom. Hun var litt fortvilet over dette, for hun kunne liksom aldri ha på en trang topp for å vise frem babymagen siden den var helt myk og så bare feit ut selv når hun var høygravid. Tror det har noe med hvordan du bærer babyen, hun bar den nok veldig innover i kroppen så fettet hun har på magen ble liggende utenpå babyen og gjorde at hun bare så lubben ut. Jeg var 7-8 kg for tung da jeg ble gravid siste gangen, men magefettet mitt forsvant nesten, magen var helt stram og rund så jeg fikk første spørsmål om jeg var gravid i uke 15-16 tror jeg. Jeg la også på meg 12 kg og hadde en skikkelig badeball på magen etterhvert, veldig rund og stor babymage. Jeg var heldig der, la ikke på meg på resten av kroppen og hadde en tydelig gravidemage. Anonymous poster hash: bdef4...f82
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Jeg var nok rundt 10-12 kilo for tung da jeg startet opp forrige svangerskap. Tror den fine gravidmagen kom rundt uke 20-25. Da var den rund og fin og ikke til å ta feil av. Men den ble også stram slik at hvis jeg tok på litt ettersittende topper så var magen flott. Tok jeg på meg en "teltlignende" genser kunne jeg sikkert sett feit ut til langt uti 30 ukene. Denne gangen er jeg i uke 16 og har allerede en fin liten mage. (Ca like mange kilo for tung som sist) Med stor genser kan den nok tas for å være tjukkasmage men med en litt strammere genser er den gravidrund og fin:) Anonymous poster hash: bc0ac...5e3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 168 høy, veier 70 kg og har en deel ekstra fett rundt magen. Fikk mage ganske tidlig, er nå 23 uker og har veldig tydelig gravidmage. Ser litt mindre rund ut uten klær, med det synes fremdeles at det er en gravidmage. :-) Anonymous poster hash: 1d078...e37
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Har syntes på meg at jeg har gravidmage fra uke 20 ca, og jeg veier over 120 kg.. Anonymous poster hash: d63de...a86
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Har vel 15-20 kg for mykje, men magen komme tidlig på både første og andremann, rundt uke 12 var den godt synlig.. Er så heldig at eg bære babyen som ei kule midt foran, og det som egentlig er fett ser ut som ein del av babymagen.. Anonymous poster hash: 711d5...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå