Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hei På onsdag fikk vi katt i hus. Fredag reiste jeg hjem fra jobb med kraftig anfall. Det har nå vart litt av og på i fire dager. Har aldri vært så ille og lenge som nå. Lege k morgen om det ikke er bra. Tabletter hjelper noe, men kun nok til å være "tilstede" liggende på et mørkt rom. Så vidt det hår å skrive litt og litt her... Har ikke reagert på katt før, men migrenen sitter j øya..!??? Banker og sprenger. Har ellers vanlig symptom som nakkestivhet, kvalme og oppkast, aura. Noen som vet..? Anonymous poster hash: fb4d3...868
*Smiley* Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Tror ikke det har noe med katten og gjøre. Har aldri hørt noe om at katt og migrene har noen sammenheng?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg har heller aldri hørt om det.. Kanksje du skal spørre legen din? Hvilken medisin tar du? jeg har også migrene med aura, men dersom jeg har Imigran og pinex tilgjengelig, så klarer jeg å stoppe anfallet ved å ta medisin med en gang jeg merker auraen. Anonymous poster hash: d9a06...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå