Gå til innhold

noen som vil leke doktor...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne, 48 år

Sliten, uten å gjøre stort

Trøtt, selv med nok søvn

Hatt det sånn et års tid

Siste to uker;

Nummen i armen

Nummen i benet

Øynene lever sitt eget liv, flimrer frem og tilbake og synet blir borte når det holder på

Blir utmattet av enkle ting, som feks lage mat.

Alle "normale" blodprøver er fine, kun lett forhøyet senk

Tips? Erfaringer?

Anonymous poster hash: f3b95...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress?

Anonymous poster hash: b9603...d39
Skrevet

Gå til fastlege og få en vurdering. Be om henvisning til nevrolog for å utelukke f.eks MS, borreliose, polyneuropati.

Anonymous poster hash: adde6...06b

Skrevet

Hjernesvulst. Jeg er hobbylege, ikke ta meg alvorlig

Anonymous poster hash: ba335...a54
Skrevet

Ikke stress...

Legen vil foreløpig avvente.

Skrevet

Overgangsalderen?

Kan det bli så ille av det??

Skrevet

Jeg syns det høres ut som noe nevrologisk. Jeg hadde ikke godtatt å avvente med de symptomene du beskriver. Jeg hadde bedt om en henvisning til en nevrolog og evt mr el for å se at det ikke er noen svulster el (selv om sannsynligheten er liten for det).

Anonymous poster hash: 773fa...7c1
Skrevet

Jeg syns det høres ut som noe nevrologisk. Jeg hadde ikke godtatt å avvente med de symptomene du beskriver. Jeg hadde bedt om en henvisning til en nevrolog og evt mr el for å se at det ikke er noen svulster el (selv om sannsynligheten er liten for det).

Anonymous poster hash: 773fa...7c1

Det synes jeg og. Ikke meg dette gjelder altså. Legen har visst ikke noe løsning utover sykemelding...

Skrevet

Det bør undersøkes, men savner litt opplysninger om bakgrunn og tidligere sykdommer, ev medikamenter, og resultat av fysisk undersøkelse.

Skrevet

Det bør undersøkes, men savner litt opplysninger om bakgrunn og tidligere sykdommer, ev medikamenter, og resultat av fysisk undersøkelse.