Gå til innhold

Var dere pappajente eller mammajente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var pappajente. Jeg og far min hadde alltid en god tone i lag. Jeg og mor pratet mer vanligt i lag. Jeg var ofte med far min på fisketur og jeg hjalp far min i verkstedet.

Anonymous poster hash: e6b97...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappajente helt klart var med han overalt. Vokste opp på fotballbanen med pappa

Anonymous poster hash: 33013...633

Skrevet

Jeg var litt klengete på mamma, men det var fordi hun alltid avviste meg. Så jeg virket vel mest som en mammajente, men det var pappa jeg var tryggest på. Han tok meg ofte med på å gå tur, på jobb eller liknende. 

Anonymous poster hash: 33627...8ed
Skrevet

Pappajente. Always will be! :)

Mamma er fantastisk hun altså, men jeg er, har alltid vært og vil alltid være pappas jente. :)

Skrevet

Mammajente. Pappa var litt for utilnærmelig da jeg for liten, og nokså streng. Den dag i dag er jeg skikkelig mammadalt, prater sammen nesten hver dag og har mye moro sammen. Elsker pappa altså, og han har myknet veldig med årene.

Anonymous poster hash: 330d2...830
Skrevet

Slett ikke noen pappajente. Aldri vært spesielt trygg på han, ikke som voksen heller.

Skrevet

Skiftet på. Og sånn har det vært i voksen alder også.

Anonymous poster hash: 67013...04c
Skrevet

pappajente til de ble skilt og han sluttet å engasjere seg. Mamma har vært fantastisk og jeg kan takke henne for at oppveksten min i hovedsak ble god.  I dag er jeg veldig veldig nære mamma, mens kontakten med pappa er nærmest ikke-eksisterende. Savner fortsatt pappa hele tiden da...

Anonymous poster hash: 3f7e1...99c
Skrevet

Pappajente:-)

Anonymous poster hash: 86308...40d

Skrevet

helt klar mammajente! pappan min jobbet dobbelt, så han så jeg egentlig aldri.og når jeg så han var han så sliten at vi måtte holde kjeft...

Nå i voksen alder har vi fortsatt vanskelig for å snakke ordentlig sammen,hvorfor vet jeg ikke.kanskje fordi vi aldri hadde en fin tone sammen?Han var mer irritert,mens mamma er verdens beste mamma.Hun kunne jeg komme til med alt og spørre om alt og jeg fikk alltid svar.en sånn mamma prøver jeg å være jeg også!

Anonymous poster hash: b4e27...ff5
Skrevet

Kan nesten virke som om døtre knyttet seg mer til pappaene sine enn mammaene :)

Anonymous poster hash: faa2e...129

Skrevet

Mammajente. Går ikke så bra overens med pappa. Er glad i han, men han er alltid så misfornøyd med meg.

Anonymous poster hash: 38d22...f1b

Skrevet

Mamma jente, det er jeg enda. Er veldig glad i pappa, men han er ikke flink med følelser

Anonymous poster hash: d1a1a...4c2

Skrevet

Ikke noen av delene, da jeg var liten, når jeg tenker meg om..

begge var distanserte, på hver sin måte. 

Nå, etter jeg ble voksen er jeg nok pappajente. 

Han er.. mer menneskelig. Ikke så hard. 

Skrevet

Pappajente. Moren min liker meg ikke så godt som hun liker søsteren min.

Anonymous poster hash: 293a5...dea
Skrevet

Pappajente :) mamma slet dessverre med mye angst og depresjoner og hadde derfor nok med seg selv. Broren min var mammagutt og søkte mammas oppmerksomhet og bekreftelse hele tiden. Dette fikk han lite av å har blitt preget av det i senere tid desverre.

Anonymous poster hash: 9aba6...73e

Skrevet

Pappajente frem til den dagen han for første gang måtte kjefte på meg. Mamma sa at etter den gang, var jeg uavhengig :-)

Anonymous poster hash: df738...a4d
Skrevet

Pappajente. Min mor var veldig sjalu på grunn av dette, og sa hele tiden at jeg var mer glad i ham enn henne.

Anonymous poster hash: 9a782...f54
Skrevet

Jeg var pappajente. Jeg og far min hadde alltid en god tone i lag. Jeg og mor pratet mer vanligt i lag. Jeg var ofte med far min på fisketur og jeg hjalp far min i verkstedet.

Anonymous poster hash: e6b97...3c4

Ingen av delene, var mormor og morfar jente fra tidlig av. 

Skrevet

Jeg var, er og kommer alltid til å være pappajente!

Min mor er selvopptatt, prippen og lite empatisk.

Skrevet

Jeg var og er fremdeles mest knyttet til min bestemor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...