Gå til innhold

Til dere som sliter litt med allergi. Tenkte bare å dele en erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid slitt litt med allergi, men under graviditeten har det virkelig blusset opp. Som regel har jeg det under kontroll med medisiner osv. Men under graviditeten har jeg fått utslett hvor huden er sensitiv som rundt håndleddene, under armene. Den siste måneden har jeg fått det under øynene , så har rett og slett sett ut som Dracula. Det har gjennom graviditeten bare blitt verre og verre. Jeg har tror jeg prøvde alt , såpe uten parfyme, sluttet og spise enkelte ting. Jeg har også gått på benadryl som har hjulpet men ikke fjernet problemet. Legen har heller ikke klart å finne ut av det.

Helt til jeg her om dagen skulle ta , vitaminene mine som jeg har gått på under graviditeten (superadyn prenatal). Da forstod jeg det, dette er den ene tingen jeg har tatt under hele svangerskapet som jeg ikke har tatt før. Jeg har ikke tenkt over det for i mitt hode var det jo en selvfølge at dette trengte jeg for babyen. Jeg sluttet i ett par dager, å nå forsvinner alle plagene. ( bytter selvfølgelig ut med ny type vitaminer ). Tenkte bare å dele så noen kanskje slipper 9 måneder med de samme plagene :) for det har slett ikke vært moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...