Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Frokost: en banan Lunsj: tre knekkebrød med kokt skinke og rekesalat Middag: En posjon Karbonadedeig i hjemmelaget tomatsaus og fullkornpasta Kveldsmat/kos: gulrøtter og agurk med rømme/holidaydip Midt på dagen: noen plommer og en klementin og masse vann gjennom hele dagen Anonymous poster hash: b6101...5c6
<3 2G <3 Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Øk på med litt protein så blir du lettere mett lengre. Minsker å søtsuget.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg er gravid og har endelig klart å slutte helt med pepsi max og søtsuget mitt er helt borte. Så det problemet har jeg heldigvis ikke. Klarer ikke å slutte med frukt da, men det må vel begrenses snart det også kan bli mye enkelte dager. Drikker litt brus og spiser litt godterier i helgene. HI Anonymous poster hash: b6101...5c6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Også vet jeg det at rekesalat ikke er det aller sunneste, men... Anonymous poster hash: b6101...5c6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Også vet jeg det at rekesalat ikke er det aller sunneste, men... Anonymous poster hash: b6101...5c6 Ikke rømmen med pulverdip i heller. Anonymous poster hash: db016...f9a
Major HotLips Houlihan Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Jeg ville spist mer til frokost, ellers ser det veldig bra ut. Om du syns det er vanskelig med frokost så prøv å lage smoothie med litt grønnsaker, knuste linfrø og chiafrø i
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Vi lager en del smoothier og grønnsaksjuice, men på morgenen har jeg virkelig ikke tid eller lyst på noe som helst av mat. Jeg takler ikke å spise på morgenen og tar en banan når jeg kommer på jobb. HI Anonymous poster hash: b6101...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå