Gå til innhold

trenger råd ang middag til meg og min samboer til helga :)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Da har vi vert sammen i 5 og halvt og forlovet i 3 og halvt,vi gifter oss Juli 2014,men nå er det sånn at dagen skal feires, vi skal gå på kino først,så skal jeg hjem og lage mat til oss,filmen begynte kl 17 tror jeg og varer i ca 2 timer, er så fantasiløs,men trenger tips, han er veldig glad i kylling,okse kjøtt og fisk, og jeg lager karamell kake til dessert,for det er det beste han vet, så hadde vert glad for gode tips til hovedretten :) Mulig jeg lager reke cocktail til forrett,han er veldig glad i det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Trines Matblogg, det er det mange gode tips i alle kjøttkategorier :)

Skrevet

Stekt biff med fløtegratinerte poteter, stekt sopp, brokkoli eller aspargesbønner og rødvinssaus :) Du steker biffene først, så steker du soppen (og eventuelt aspargesbønnene) i samme panne (i samme smøret!). Ta ut soppen og grønnsakene, og lag sausen i samme panne etter det igjen.

Da får du med alle smakene, blir mindre oppvask, og hele matlaginga er ferdig på ca 20 minutter (som er tida du bruker på de at de fløtegratinerte potetene skal gjøre seg ferdige i ovnen) :) 

Anonymous poster hash: df734...735
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Tusen takk for tipset Yuna :) Det høres godt ut det du sa Anonym bruker :) Tar gjerne mot mer mat forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...