Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg går en til en frisør som stinker noe voldsomt, enten så gidder hun ikke å vaske seg, eller så har hun en veldig dårlig ånde. Sånn er det hver gang jeg går hos henne. Jeg skjønner ikke hvordan hun kan klippe andre sitt hår, for jeg kjenner lukta bare jeg kommer inn døra. Hun er ei godt voksen dame så hun burde jammensanten gjort noe med ånden sin ellers mister hun kunder. Jeg tenker på og bytte frisør men det er få frisørsalonger der. Hva ville dere gjort Anonymous poster hash: ef308...9bf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg ville rett og slett begynt å stinke skikkelig selv. Anonymous poster hash: 14fec...ee4
Gjest Bjørketreet Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Byttet frisør? Hva annet kan du gjøre, liksom...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Enig med 2#.........Seriøst, du må enten tåle at hun lukter, eller så bytter du frisør. Ikke alle kan for kroppslukt/ånde, og noen mennesker lukter selv etter de har dusjet. Anonymous poster hash: f604d...7eb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Hun er snart pensjonist. Hun går ofte i singlet så jeg kjenner lukten hennes lang veg pågrunn av det. Jeg var hos hennes i dag, og det er den same ufyselige lukta. Så jeg sa at hun måtte ta seg en dusj(var ment som en spøk). Da bare lo hun men hun sa ingenting mer til det. Virker som hun ikke forstår dette med ond onde. Anonymous poster hash: ef308...9bf
3 i april Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Bytte frisør eller gi beskjed til ledelsen på frisørsalongen... Men om hun stinker så er det rart om de allerede ikke har fått klager.... Eller hva med de stakkars andre frisører som må jobbe med henne ???
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Bytte frisør eller gi beskjed til ledelsen på frisørsalongen... Men om hun stinker så er det rart om de allerede ikke har fått klager.... Eller hva med de stakkars andre frisører som må jobbe med henne ??? Hun driver en privat frisørsalong. Så det er hun selv som eier frisørsalongen. Hun har en medhjelper men hun sier at vi bare for venne oss til det. Anonymous poster hash: ef308...9bf
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Hvorfor enda en tråd om dette?.. Anonymous poster hash: 90e78...a38
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Bytt frisør da, eller ta med gassmaske? Anonymous poster hash: 4ed69...a09
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Hun er snart pensjonist. Hun går ofte i singlet så jeg kjenner lukten hennes lang veg pågrunn av det. Jeg var hos hennes i dag, og det er den same ufyselige lukta. Så jeg sa at hun måtte ta seg en dusj(var ment som en spøk). Da bare lo hun men hun sa ingenting mer til det. Virker som hun ikke forstår dette med ond onde.Anonymous poster hash: ef308...9bf Jeg skjønner ikke helt hvordan en singlet kan gjøre ånden verre, men det spiller egentlig ingen rolle. Hun kan ha en munnsykdom som forårsaker ånden. Hold ut eller bytt frisør. Om du ikke er veeeelig godt kjent med denne damen, så vei ordene dine før du sier noe. Dette er ømfintlige saker. Anonymous poster hash: 2b4af...c02
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Har rapportert denne Anonymous poster hash: c0cdf...0c7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #14 Skrevet 25. januar 2014 På hvilket grunnlag?? Anonymous poster hash: 06037...3d6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #15 Skrevet 25. januar 2014 Har rapportert denne Anonymous poster hash: c0cdf...0c7 Ha ha, hvorfor det? Anonymous poster hash: 05b80...f63
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #16 Skrevet 25. januar 2014 Har rapportert denne Anonymous poster hash: c0cdf...0c7 Ha ha, hvorfor det? Anonymous poster hash: 05b80...f63 Fordi det er spamdronninga Jomfruer på ferde igjen Anonymous poster hash: c0cdf...0c7
Gjest Gitar-frøken Skrevet 25. januar 2014 #17 Skrevet 25. januar 2014 Jeg og har rapportert denne tråden til moderator. For det første så er det ikke greit å omtale andre mennesker sånn. Hun kan sikkert ikke noe for den kroppsånden hun har. Og for det andre så er det helt unødvendig å opprette sånne nedverdige tråder.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #18 Skrevet 25. januar 2014 Jeg og har rapportert denne tråden til moderator. For det første så er det ikke greit å omtale andre mennesker sånn. Hun kan sikkert ikke noe for den kroppsånden hun har. Og for det andre så er det helt unødvendig å opprette sånne nedverdige tråder. Hjelpes, det er da ingen som aner noe om hvem denne damen er! Og HI ber jo om råd til hva hun skal gjøre. Er denne damen veldig slank HI? En diett bestående av omtrent kun proteiner og lite karbohydrater (som medfører kronisk ketolyse), gir en vanvittig vond kroppslukt og ånde.... Men det er neppe så mye du får gjort med det. Anonymous poster hash: 74468...348
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #19 Skrevet 25. januar 2014 Jeg og har rapportert denne tråden til moderator. For det første så er det ikke greit å omtale andre mennesker sånn. Hun kan sikkert ikke noe for den kroppsånden hun har. Og for det andre så er det helt unødvendig å opprette sånne nedverdige tråder. Hjelpes, det er da ingen som aner noe om hvem denne damen er! Og HI ber jo om råd til hva hun skal gjøre. Er denne damen veldig slank HI? En diett bestående av omtrent kun proteiner og lite karbohydrater (som medfører kronisk ketolyse), gir en vanvittig vond kroppslukt og ånde.... Men det er neppe så mye du får gjort med det. Anonymous poster hash: 74468...348 Det lukter da altså noe som likner aceton og en søtlig, bitter vond lukt av kroppen deres.. Anonymous poster hash: 74468...348
Gjest MMJ Skrevet 25. januar 2014 #20 Skrevet 25. januar 2014 Jeg og har rapportert denne tråden til moderator. For det første så er det ikke greit å omtale andre mennesker sånn. Hun kan sikkert ikke noe for den kroppsånden hun har. Og for det andre så er det helt unødvendig å opprette sånne nedverdige tråder. Jeg og har rapportert denne tråden til moderator. For det første så er det ikke greit å omtale andre mennesker sånn. Hun kan sikkert ikke noe for den kroppsånden hun har. Og for det andre så er det helt unødvendig å opprette sånne nedverdige tråder. Herre min hatt.... blir helt sjokkert over at det finnes sånne åndsvake folk som deg Gitar-frøken. Gå å spill litt gitar heller! Om noen vil opprette en tråd om dette, så må de få lov til det! Sånne som deg lager unødvendig mer-arbeid for DIB-ansatte! Tcchhhjjjjeeeeeses!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå