Gå til innhold

Hva er den Perfekte vinterdress for vestlandsvær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Lett

-Vantett (altså HELT vanntett) uten å være klam...

-Slitesterk (lite/ingen snø, slites mer)

-Helst avtagbart for så man kan justere ift varmere og kaldere dager

Siste året i barnehagen, mye på tur - Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri funnet en perfekt dress for veslandsvær.

Har også en siste året i barnehage og mye på tur. Og han bruker regntøy de dagene det regner - les nesten hele vinteren. Så har heller invistert i foret regntøy til vinterbruk.

Om du finner en dress som er helt vanntett og passer for vestlandsvær - gi et ord.

Skrevet

Har også en siste året i barnehage og mye på tur. Og han bruker regntøy de dagene det regner - les nesten hele vinteren. Så har heller invistert i foret regntøy til vinterbruk.

Om du finner en dress som er helt vanntett og passer for vestlandsvær - gi et ord.

He, he, en lei nøtt ja... Men foret regntøy hørtes jo ikke dumt ut. Hvilke merker har sånt?

Skrevet

He, he, en lei nøtt ja... Men foret regntøy hørtes jo ikke dumt ut. Hvilke merker har sånt?

Kjøpte på Barnas Hus. Reflex mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med troll sin vinterdress, den med avtagbart ullfor. Nå er barnet blitt så stort at det ikke vil bruke kjeledress, så har gått for HH sin forede vind -og vanntette vinterbukse/jakke. Om den duger det er en annen sak ;)

Anonymous poster hash: f4a1a...e61
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med troll sin vinterdress, den med avtagbart ullfor. Nå er barnet blitt så stort at det ikke vil bruke kjeledress, så har gått for HH sin forede vind -og vanntette vinterbukse/jakke. Om den duger det er en annen sak ;)

Troll sine ser ganske gode ut, og liker at de har avtagbart for. Har de vært både vantette nok og slitesterke?

Skrevet

Troll sine ser ganske gode ut, og liker at de har avtagbart for. Har de vært både vantette nok og slitesterke?

Ja, de årene vi har brukt den (frem til i fjor), så har jeg vært fornøyd med dressen. Eneste jeg kan sette fingen på, er den gummireimen som man fester under skoene, den har ikke vært så slitesterk. Har måttet skifte den på ihvertfall de to siste dressene

Skrevet

Min har vært tørr og varm med Bergans bukse og jakke. De har jo også kommet med dress.

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Reflex sine dresser.

Anonymous poster hash: f0fdc...471
Skrevet

Ah, jeg noterer! Så Bergans har dresser altså? Er veldig fornøyd med det til meg selv nemlig...

Strikker må man vel regne med å bytte både på det ene og det andre, det har jeg alltid liggende :)

Takker for forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...