Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hvordan er egentlig mannfolka deres? Hvor avslappa er dem? Har de også drømt om mange barn? Hvor mye jobber dere? Jeg klarer ikke å la være å drømme om barn nr 3, men jeg vet ikke om mannen min "overlever" et svangerskap til.. Han takler det ikke helt når jeg er svak.. Det må jo endre forholdet mye, man får både lite egentid og tid sammen.. Hmm.. Anonymous poster hash: 0755a...3fe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Vi fikk nr tre for ikke lenge siden, og har vel alltid hatt lyst på tre barn begge to, selv om vi hadde innstillingen "vi får se". Mannen min er veldig avslappa og tar ting som de kommer. han er veldig snill og tar absolutt sin del av ting og er en "doer",så ting som må gjøres blir gjort i en fei. Vi er begge slitne nå og sex er vel ikke akkurat prioritet med ei som våkner ofte på natta, men det går greit. Det er 3 år mellom hvert barn og jeg synes det er fantastisk å ha tre barn. Jeg vet at jobben begynner vel når de skal hentes og bringes her og der,men det får bare komme når det kommer, orker ikke stresse med det nå. man angrer vel aldri på de barna man får,bare de man ikke får..? og graviditet varer heldgvis "bare" i 9 mnd... Anonymous poster hash: 0ca66...f05
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Vi har tre, og nå er det absolutt nok. Jeg har hatt tre utrolig tunge svangerskap, noe han hadde litt problemer med å forstå. Sikkert fordi han aldri har vært gjennom noe slikt selv. Å ha tre barn har gjort oss mer effektive og mer hjemmekjære, noe som faktisk har ført til mer alenetid (les: etter at ungene er i seng). Jeg får også en del tid helt alene fordi han tar dem med ut, eller han tar en med på jobb, så det er færre unger hjemme. Kan ikke si at dette er verre enn å ha to. Yngste var fire år da babyen kom. Eldste var fem. Det var kun svangerskapet som var et problem her, følte at det gikk veldig ut over de andre barna, men samtidig ble det glemt ganske fort. Vi jobber fullt begge to, todelt turnus. Anonymous poster hash: fb9ff...967
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Er litt bekymret for svangerskapet ja.. Flere? Anonymous poster hash: 0755a...3fe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Vi har fire. Han tar sin del, og selv om vi egentlig så for oss å stoppe på tre, var det ingen "problemer" for han den dagen det viste seg at det plutselig kom en nr fire. Vi har egentid begge to, og har det i grunn veldig greit. Samarbeider stort sett bra, men akkurat nå når nr fire er baby, går husprosjekter litt sent ettersom ikke begge kan jobbe samtidig Anonymous poster hash: 23ba3...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå