Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg leverte inn en ring hvor den ene diamanten sprakk og falt ut etter bare noen få ukers bruk. Dette er nå 6 uker siden, og gullsmeden sier at forhandler har så lang leveringstid så det er ikke mer de får gjort.. Jeg har mest lyst til å heve kjøpet etterhvert, bare for å bli ferdig med hele greia.. Har jeg mulighet for det? Anonymous poster hash: a67f6...7d5
Gjest Bjørketreet Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Man har 2 års reklamasjon på alt mulig diverse (klær osv) og enkelte andre ting har man flere år på - da det er meningen at disse produktene SKAL holde seg så og så lenge, bare man ikke selv er skyldig i feilen. For å reklamere må du ha kvittering bla. for å bevise kjøpsdatoen og pris. Så lenge de ikke kan gi deg tilsvarende produkt eller fikse produktet, så kan du kreve å få pengene igjen!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Du har ingen krav ifht reperasjonstid. Har varen leveringstid så har den leveringstid. Dessverre! Anonymous poster hash: 2f235...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå