Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg har hatt så vondt i baken i helga. I går var jeg på besøk hos en venninne som fortalte at hun brukte å bruke paracet stikkpiller. Ved første tanke virket det helt utenkelig for meg å dytte noe opp der, men desperat som jeg var, fikk jeg to 500mg paracet stikkpiller av henne. Og det virket. Jeg vet ikke om det er det oljegreiene i pillene eller selve paraceten som lindrer, kanskje kombinasjonen, men virker det gjør det. Måtte bare dele dette tipset. Håper noen andre også kan få bruk for det. Anonymous poster hash: 8b616...278
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Var nettopp på apotekt og der fant jeg ut at 10 stikkpiller paracet koster det samme uansett hvilken styrke. Så jeg kjøpte 1g i steden for 500mg. Da klarer jeg meg med en pille i steden for 2. Dvs. halv pris Anonymous poster hash: 8b616...278
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Noen som har andre gode råd ang. hemorider? Anonymous poster hash: 8b616...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå