Gå til innhold

Urolig for å gå på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for litt over et år siden. Det er mye ansvar og mye frihet i jobben. Jeg har syntes det har vært tøft, mye nytt og sette seg inn i samt små barn på hjemmebane. Jeg har tenkt hele veien at det bare er sånn i starten, men selv om jeg er mer komfortabel og sikker i utøvelsen nå, så er jeg fortsatt veldig sliten og urolig. Jg blir kjempelettet hvis jeg må være hjemme av en eller annen grunn spm egen eller barnas sykdom. Jeg er konstant urolig og i beredskap og klarer først i slappe av lørdagskveld, da er jeg ute av jobbmodus og inn i helgemodus.

Jeg kjenner at jeg ikke trives helt, sosialt sett men også litt på arbeidsmengden og type jobb. Mye farting fram og tilbake etc. Det er nesten umulig å få seg ny jobb innenfor dette, nesten ikke ledige stillinger der jeg bor og de som er utlyst har 50-60 søkere. Ergo er jeg heldig som har fått meg jobb.

Noen som har vært i en slik situasjon? Hva gjør man for å gjøre situasjonen best mulig? Og er dette et tegn på at dette ikke er riktig jobb for meg?

Anonymous poster hash: b652d...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...