Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Og jeg har så lyst....noen tips? ja, jeg er seriøs! Anonymous poster hash: 1b47a...917
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor har han ikke lyst? Men hvis det er veldig viktig for deg kan du ikke bruke sånn butplug eller hva det heter?Det er svært viktig å respektere grensene til partneren sin, hvordan ville du følt det hvis mannen din insisterte på noe som du ikke vil i det hele tatt? Anonymous poster hash: 86240...13d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 kanskje han har hatt en negativ opplevelse der du eller en x har hatt bæsj i endetarmen? noen mannfok kan få skrekken hvis penis blir brun... dont blame them :-) Anonymous poster hash: bb646...8f7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Joda, men det blir liksom ikke det samme. Jeg har aldri insistert da, har alltid spurt pent Blir vel mer opphengt i og gjøre det når han ikke vil også... Anonymous poster hash: 1b47a...917
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 kanskje han har hatt en negativ opplevelse der du eller en x har hatt bæsj i endetarmen? noen mannfok kan få skrekken hvis penis blir brun... dont blame them :-) Anonymous poster hash: bb646...8f7 Vi har aldri hatt analsex da, så da er det ikke meg iallefall. Jeg hadde det med min eks, og han var sånn veldig frempå og hadde nok sagt det hvis noe sånt skjedde. Huff altså, vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 1b47a...917
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Herregud, det er ikke det minste rart at noen ikke vil stake skit, kjøp deg en dildo og løs problemet selv! Anonymous poster hash: 6e79e...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå