Line-mamma til to herlige Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Utenom evt vannavgang og rier:)
BareMas Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Jeg rundvasket leiligheten i februar. Riiiiimelig unormal oppførsel, spør du meg, men det var vel nesting for den natta kom hun.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Slimproppen gikk ca 1 uke før, merket litt mindre bevegelse (stille før stormen?) og så var det litt rier som kom og gikk, før det hele satte i gang. Anonymous poster hash: 73b13...21b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Ingen. Startet som lyn fra klar himmel. Anonymous poster hash: 9aaea...7fa
Honningmelon Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Med første så gikk slimproppen. Så den tydelig. Da gikk det ikke lenge før jeg fødte. Med andre så kom det litt blod og slim dagen før jeg fødte. Med tredje så hadde jeg masse kynnere på natt en uke før jeg fødte. Så kom dagen da kynnerene ikke ga seg og bare ble sterkere og sterkere.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Absolutt null tegn. Våknet plutselig på natta med rier Anonymous poster hash: a4b2d...2a4
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Mensmurringer. Og fikk plutselig for meg å legge på sengen og vugga, enda det gjensto over en mnd til termin. To dager senere gikk vannet. Anonymous poster hash: 80e2f...121
Line-mamma til to herlige Skrevet 15. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2013 Takk for svar:-) er så spent , er i uke 38 +2 men føler kroppen er så klar. Flydd på do i endevendinga idag, presser voldsomt på blæra å har hatt mye nedpresa. Også vondt, samt vondt i lysken ... Å veeldig aktiv baby, ikke opplevd han sånn før:) kanskje han kommer snart?? Lov å håpe :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå