Gå til innhold

Pris for 2 år gammel brukt Emmaljunga Mondial

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er passende pris? Solgte nettopp den 1 år gamle vognen vår. Emmaljunga Mondial i hvitt skinn. Fikk igjen 6800 for den. Ser at det ligger en vogn i blå som er ca 2 år gammel på finn til 6800. Hva er passe pris:)?

Anonymous poster hash: 78f9a...63c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare:)?

Skrevet

Og du lurer fordi?? Du hsr solgt, og lurer på å kjøpe en lik?

Skjønner deg forsåvidt, den emmaljungaen i hvitt fakeskinn er vanvittig stygg og Harry.

Anonymous poster hash: e15c3...d62

Skrevet

Og du lurer fordi?? Du hsr solgt, og lurer på å kjøpe en lik?

Skjønner deg forsåvidt, den emmaljungaen i hvitt fakeskinn er vanvittig stygg og Harry.

Anonymous poster hash: e15c3...d62

Du må være utrolig dum som ikke klarer å se spørsmålet i innlegget mitt...

Skrevet

Og du lurer fordi?? Du hsr solgt, og lurer på å kjøpe en lik?Skjønner deg forsåvidt, den emmaljungaen i hvitt fakeskinn er vanvittig stygg og Harry.Anonymous poster hash: e15c3...d62

Du må være utrolig dum som ikke klarer å se spørsmålet i innlegget mitt... Anonymous poster hash: 78f9a...63c

Helt ærlig så skjønner ikke jeg det heller. Prøver du å finne ut om du har tatt for lite for din vogn eller at den andre er overpriset? Skal du kjøpe den den som er toår gammel???

Anonymous poster hash: 4bd8a...fb3

Skrevet

Jeg kjøpte nylig en strøken Mondial 1 år gammel for 5500 :)

Anonymous poster hash: fc6d1...041
Skrevet

Og du lurer fordi?? Du hsr solgt, og lurer på å kjøpe en lik?Skjønner deg forsåvidt, den emmaljungaen i hvitt fakeskinn er vanvittig stygg og Harry.Anonymous poster hash: e15c3...d62

Du må være utrolig dum som ikke klarer å se spørsmålet i innlegget mitt... Anonymous poster hash: 78f9a...63c

Helt ærlig så skjønner ikke jeg det heller. Prøver du å finne ut om du har tatt for lite for din vogn eller at den andre er overpriset? Skal du kjøpe den den som er toår gammel???

Anonymous poster hash: 4bd8a...fb3

Jeg fikk vel grei pris for min, og vil nå ha en mer praktisk farge ettersom minsten har lært å gå og begynner med sko. Liker vogna så godt at jeg nå vil ha samme i mørkeblå eller svart til nestemann som kommer i februar:) Lurer på hva som er passende pris for en som er fra f.eks. 2011 siden jeg mener den er altfor dyr i forhold til at jeg nå fikk samme pris for min som var 1 år nyere:) 

Skrevet

Okey:) Fikk jo 6800 for min inkludert stelleveske og eksklusivt fottrekk. Ser de går enda lavere ja så derfor jeg lurer på hva en 2011 modell bør ligge på:)

Skrevet

Okey:) Fikk jo 6800 for min inkludert stelleveske og eksklusivt fottrekk. Ser de går enda lavere ja så derfor jeg lurer på hva en 2011 modell bør ligge på :)

På min fulgte det med regntrekk, softbag, stelleveske og lammeskinn til sportsvogndelen. Synes jeg fikk mye for pengene :)

Skrevet

Okey:) Fikk jo 6800 for min inkludert stelleveske og eksklusivt fottrekk. Ser de går enda lavere ja så derfor jeg lurer på hva en 2011 modell bør ligge på :)

På min fulgte det med regntrekk, softbag, stelleveske og lammeskinn til sportsvogndelen. Synes jeg fikk mye for pengene :)

Ja regntrekk her også. Hadde ikke softbag og ville beholde skinnet selv jeg da hehe;) Du fikk mye for pengene da ja:) Hvilken farge? Hun som kjøpte sa hun hadde vært å sett på mange som hadde sprekker i kalesjen:S

Skrevet

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: fc6d1fe212c905bf59d9a30903af9041"] fc6d1...041 [/acronym]

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 78f9aeff7c53c0045b4fe36ddaffd63c"] 78f9a...63c [/acronym]

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: fc6d1fe212c905bf59d9a30903af9041"] fc6d1...041 [/acronym]

Ja regntrekk her også. Hadde ikke softbag og ville beholde skinnet selv jeg da hehe;) Du fikk mye for pengene da ja:) Hvilken farge? Hun som kjøpte sa hun hadde vært å sett på mange som hadde sprekker i kalesjen:S

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 78f9aeff7c53c0045b4fe36ddaffd63c"] 78f9a...63c [/acronym]

Min er i fargen cream. Har lest det kan sprekke hvis man ikke er flink å bruke regntrekk når det regner? Men vet ikke om det stemmer.

[i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: fc6d1fe212c905bf59d9a30903af9041"] fc6d1...041 [/acronym] [/i]
Skrevet

Min er i fargen cream. Har lest det kan sprekke hvis man ikke er flink å bruke regntrekk når det regner? Men vet ikke om det stemmer.

Det kan jo hende at det er sant:) Har vært nazi på det med fuktighet så da slapp jeg unna hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...