Gå til innhold

Juni 2014 babyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra med den ene charnelle :)

klamrer til alt håp her. satser på at det er alt annet enn en SA, men kanskje det er den ene som forsvinner, bare håper den vi har sett på ul holder seg der inne og lever godt :) får se på fredag om vi kan se et hjerte som slår. legen mente han så bevegelse i går, så bare å håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her inne, har ikke turt egentlig.... Trist å se alle det har gått galt med:/ Håper det klaffer og en spire klamrer seg fast hos dere snart!!!!

Skal på min første jordmorkontroll imorgen! Jeg er veldig forberedt på dårlig nytt. Har ingen god følelse i det hele tatt... 
Har fortsatt ingen symptomer på gravidetet og føler ikke at det er noe som helst der inne. Satser på å bli henvist til tidlig UL for å være sikker på om det er noe eller ikke, og om det er noe liv. Er så bekymret, men forhåpentligvis får jeg litt mer svar i morgen:) Krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og sett en bitteliten bønne på 14 mm. Er 7+4 i dag, og størrelsen var perfekt, sa gynekologen :) Hjertet slo som bare det, og det var fantastisk å se. Krysser fingrene og alt som kan krysses for dere andre også. Og for meg, siden det ennå er tidlig... huff. kan alltids finne noe å bekymre seg for hvis en leter :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer hjertebarn. Det er jo fantastisk <3 skulle gjerne hatt tvillinger, er spent på UL neste uke. Og grattis til deg også Frøken Fjong, vi er akkuratt like langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag :) dette er helt sykt, det var ikke forventa i det heletatt å få se noe mer en et lite hjerte, men vi så uten tvil to bittesmå med hvert sitt bankende hjerte :) er helt skjelven, kan ikke begripe at vi faktisk skal ha tvillinger!! Det fins jo ingen tvillinger i familien, og at vi skulle klare dette, helt på egen hånd og uten ekstra hjelp er bare så utrolig gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen her som har vært eller skal på duo-test i Oslo? Legen min har sagt at jeg kan få det siden jeg er over35, men jeg vilke høre om noen har erfaringer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har vært på ul i det siste:) Så mye kjekt å lese her endelig! Og gratulerer til deg Hjertebarna, dobbel glede :wub:

Var på ul for noen dager siden, det var helt fantastisk! En frisk og rask liten "baby" på 12mm. Er 8+6 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Er det noen her som har vært eller skal på duo-test i Oslo? Legen min har sagt at jeg kan få det siden jeg er over35, men jeg vilke høre om noen har erfaringer med det.

Hei jeg skal! Om et par uker, på riksen. Har ei venninne som nettopp har vært. Du blir innkalt til samtale. Da får du velge om du vil ta blodprøver og medfølgende ul eller om du vil ta fostervannsprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått uvi, var hos legen og fikk antibiotika mot det, er bedre allerede.. Så nevnte jeg til legen at jeg reiser til varmere strøk om et par dager, og fikk nærmest kjeft.. Hva kan være så farlig med det? Passer så klart ekstra nøye på hva jeg spiser, god håndhygiene osv, osv.. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra,hadde innvendig ultralyd i dag på sykehuset å de fant kun blod og rester igjen fra noe som hadde vært noe..Har hatt en magefølse på at dette ikke var som det skulle når jeg begynte å blø for 2 uker siden. Så nå har jeg fått noen tabletter nå som skal få ut resten.

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra,hadde innvendig ultralyd i dag på sykehuset å de fant kun blod og rester igjen fra noe som hadde vært noe..Har hatt en magefølse på at dette ikke var som det skulle når jeg begynte å blø for 2 uker siden. Så nå har jeg fått noen tabletter nå som skal få ut resten.

 

Lykke til videre alle sammen!

Off da Madde! Håper du har noen som kan gi deg en god klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut herfra,hadde innvendig ultralyd i dag på sykehuset å de fant kun blod og rester igjen fra noe som hadde vært noe..Har hatt en magefølse på at dette ikke var som det skulle når jeg begynte å blø for 2 uker siden. Så nå har jeg fått noen tabletter nå som skal få ut resten.

 

Lykke til videre alle sammen!

Så leit Madde! Håper du ønsker å prøve igjen tross dette og at du snart er tilbake med ny spire! Lykke til!!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått uvi, var hos legen og fikk antibiotika mot det, er bedre allerede.. Så nevnte jeg til legen at jeg reiser til varmere strøk om et par dager, og fikk nærmest kjeft.. Hva kan være så farlig med det? Passer så klart ekstra nøye på hva jeg spiser, god håndhygiene osv, osv.. Noen med erfaringer?

Hva kjeftet han for egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alledager kunne jeg dra til syden og utsette spira for det når jeg kan dra til syden når som helst.. At jeg var så egoistisk som ville ha sol og varme mens jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått uvi, var hos legen og fikk antibiotika mot det, er bedre allerede.. Så nevnte jeg til legen at jeg reiser til varmere strøk om et par dager, og fikk nærmest kjeft.. Hva kan være så farlig med det? Passer så klart ekstra nøye på hva jeg spiser, god håndhygiene osv, osv.. Noen med erfaringer?

Jeg reiste til Hellas under forrige svangerskap og var da i 5 måned. Det gikk strålende! Passet selvfølgelig på hva jeg spiste og klappet ikke akkurat bakgårdskatter. Men det kommer vel litt an på hvor i syden man reiser. Hadde nok holdt meg unna land med høy risiko for infeksjoner, som feks Egypt som gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Tyrkia i uke 5/6 denne gang.  Jeg blødde jo da jeg var der, men alt viste seg å være fint da jeg kom hjem igjen og tviler på at det har noe med min georgrafiske plass på kartet.  Har imidlertid hørt om at det å fly kan øke abortfare i første trimester.  Les her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på flere reiser i forrige svangerskap. Ingen problem i det hele tatt, fikk beskjed av legen at flyselskapet kan avvise gravide som er i siste to mnd eller noe sånt, men er jo helt vanlig å dra på ferie når man er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...