Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Nå som vi har flyttet tilbake fra utlandet er jeg nødt til å starte igjen... Har øvd i helgen, fått meg en liten toyota yaris og alt ligger til rette. Men jeg liker det bare ikke. Har i tillegg flyttet til bygden med små trange veier og føler d er helt forferdelig... Rygge og styr føler jeg bare er helt klønete :( forferdelig å ha d sånn ... Anonymous poster hash: 5244d...b0b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Du må bare kjøre mye. Mengdetrening. Så går det sannsynligvis over etterhvert. Anonymous poster hash: 4009b...a1a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg er heller ikke noe glad i å kjøre. Jeg tok lappen som 18åring og fikk ikke bil før jeg var 25 år og kjørte lite i den tiden før jeg fikk bil selv. Nå har jeg hatt bil i mange år og jeg er fortsatt ikke glad i å kjøre, men jeg har lært meg til å kjøre det jeg må. Føler meg klønete når jeg skal rygge og kan ikke lukeparkere, men jeg rygger forsiktig og kjører heller frem og tilbake noen ekstra ganger i stedet for å risikere å kræsje borti noe. Jeg får kjørt det jeg trenger og hvis andre syns det ser teit ut når jeg gjør rare ting, ja, så får de syns det, for jeg er hvertfall ikke til ulempe for noen andre med kjøringen min. Anonymous poster hash: 5052b...776
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 samme her. Det går egentlig greit å kjøre, men er det smale veier er jeg livredd for å komme borti noe. Er håpløs på å parkere også. Må jeg rygge ut igjen fra en luke kan jeg fort stå der lenge bare for å vente på at bilen ved siden av meg flyttes, så det blir lettere å rygge ut. Jeg har også veldig liten kontroll når jeg rygger. Utrolig kjipt å ha det sånn. Anonymous poster hash: c695e...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå