Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #26 Skrevet 15. september 2013 Er dette virkelig normal oppførsel? Her er mannen min oppmerksom, omsorgsfull og medfølende når jeg er syk. Han tar med den største selvfølgelighet og gjør det som må gjøres av hus og barn og andre praktiske ting. Når han er syk gjør jeg det samme. Jeg trodde at det var sånn man behandla mennesker man elsker og respekterer jeg... Anonymous poster hash: 281d8...b19
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #27 Skrevet 15. september 2013 Ja, men ikke på meg selvsagt. Han liker jo ikke å se meg lide, og blir sint på verden fordi det er noe han ikke kan fikse for meg. Anonymous poster hash: 0b2da...0cf
Elsker livet Skrevet 15. september 2013 #28 Skrevet 15. september 2013 Uff, nei! Stakkars deg Har han ingen medfølelse eller omsorg?
mrsrogaland. Skrevet 16. september 2013 #29 Skrevet 16. september 2013 Nei, han blir ikke sur. Det har han ingen grunn til å være. Han er veldig snill og forståelsesfull alltid. Men den egenskapen han mangler litt av er omsorg, empati og sympati. Han hadde aldri gjort noe ekstra for meg, som feks å kjøpe noe til meg på butikken en dag jeg var deppa eller syk. Er jeg lei meg for noe så føler jeg ikke at han egentlig bryr seg. Men shit au, han er en snill og god mann, og blir svært sjeldent sint for noe som helst.
Cat_Woman Skrevet 16. september 2013 #30 Skrevet 16. september 2013 Nei, det er jo helt ulogisk at han skulle bli sint for det, det er jo ikke noe jeg gjør med vilje for å plage ham. Er jeg bare småtufs/forkjøla osv er det lite sympati å få, bortsett fra formaninger om å hoste andre veien og huske å spise Fishermans friend. Men hvis jeg er skikkelig syk med feber eller er sengeliggende tar han alt ansvar for hjemmet samt gir meg omsorg. Jeg gjør det samme for ham selvfølgelig.
Gunner Skrevet 16. september 2013 #31 Skrevet 16. september 2013 Nei, kjæresten min er heldigvis ikke en egoist.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #32 Skrevet 16. september 2013 Nå har ikke jeg noen mann, men eksen min, som jeg var sammen med i 10 år var slik. Det var en av grunnene til at jeg etter hvert fant ut at jeg måtte gjøre det slutt. For jeg kunne ikke ha det sånn. Det ble verre etter jeg ble gravid/fikk barn. Før det så merket han ikke så mye av om jeg evt ble syk, men han taklet ikke å ta ansvar, for noe som helst egentlig. Han ble sint på meg om jeg f eks nektet å løfte tunge ting når jeg var høygravid, han ble sint på meg fordi jeg spurte om hjelp til å legge barnet vårt den dagen jeg fikk vite at moren min var dødsyk. Flere slike episoder. Da var jeg "ubrukelig" "måtte skjerpe meg" etc. Han var i tillegg sjalu på babyen da hun kom. En skulle trodde slikt var av sjeldenhetene, ja. Men i flg. psykologen min er det ikke så uvanlig at folk oppfører seg slik i forhold. Anonymous poster hash: 0c1c8...665
Anonym bruker Skrevet 16. september 2013 #33 Skrevet 16. september 2013 Ja!! For da må han gjøre alt! Han kan komme hjem fra arbeid med unger på slep, til et rotete grisehus (fordi han ikke har ryddet hele helgen mens jeg har vert sengeliggende, har sett tv hele helgen som vanlig) og da bare klikker han. Ikke sånn at han sier noe, men begynner å rydde på trass da! Smeller med dører og skap og slenger bestikk på plass mens han går å mumler stygge ting om meg for seg sjøl. Er så latterlig hele greia, vet ikke om jeg skal le eller grine. Og da har jeg som oftest prøvd å gjlrt noe! Dagen etter kom han hjem med meg grinende med store smerter mens jeg prøvde å lage middag og rydde litt så jeg kanskje skulle få litt omsorg resten av kvelden. Det hjalp da:p Anonymous poster hash: d5a0d...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå