Gå til innhold

Jeg er muslim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som er i fra Arabia. Jeg er muslim. Hva synest dere Norske Kvinner om oss muslimske menn?

Anonymous poster hash: 40c40...f34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sure you are.

Anonymous poster hash: f9f7f...d32

Skrevet

Troll.

Arabia? Fins ingen land som heter det. Saudia-Arabia derimot...

Anonymous poster hash: a6d65...1f4

Skrevet

Troll.

Arabia? Fins ingen land som heter det. Saudia-Arabia derimot...

Anonymous poster hash: a6d65...1f4

Skrevet

skal du oppholde deg og bo i norge, så setter jeg pris på og faktisk forventer at du setter deg inn i norsk kultur og verdier.

med det så mener jeg ikke at din kultur og din kulturs verdier ikke er verdt noe og bare skal pakkes bort. men jeg mener at alle lettklede norske jenter ikke er horer, jeg forventer respekt som menneske og for den jobben jeg gjør, jeg forventer at du ikke setter din kultur over min. bare et lite eksempel.

jeg kunne aldri vert sammen med en muslimsk man, ei heller fått barn med en. ligger en frykt i meg for at du da har muligheten til å ta barnet med til dit hjemland. og jeg dermed mister all kontakt og innflytelse.

derimot har jeg flere svært gode muslimske venner, både menn og kvinner. setter veldig pris på dem!

Anonymous poster hash: 7ba72...cba
Skrevet

Det er jo helt umulig å svare på. Like teit som: Synes dere mennesker med brunt hår er sympatiske, har jenter med lyst hår fine pupper o.l.

Jeg kjenner flere muslimske menn, og de er like forskjellige som kristne menn er forskjellige. Noen liker du, noen liker du ikke.

Anonymous poster hash: 8c815...750
Skrevet

Arabia ... HAHA!!?? Nice try!

Anonymous poster hash: 7ab7b...bb8
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg er en mann som er i fra Arabia. Jeg er muslim. Hva synest dere Norske Kvinner om oss muslimske menn?

Anonymous poster hash: 40c40...f34

Arabia er et porselen og keramikkmerke 😂 nice try! Dette må jo være signert fru åsta

Anonymous poster hash: a695c...368

Skrevet

Jada, Fru Åsta. Har du konvertert nå?

Anonymous poster hash: 495a4...992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...