Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Min mann har en kamerat som er på besøk hos oss innimellom med sin datter. Han klarer ikke se på meg mer enn i 2 sek av gangen. Han virker interessert i mitt privat liv. eks hva jeg studerer nå, hvordan det var å svømme i går. Syns det er vanskelig å tolke. Han er helt ok å prate med. Men syns det er rart han ikke klarer å se på meg når vi prater sammen. Hvordan ville dere tolket dette?? Anonymous poster hash: bcebf...e89
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Dårlig selvtillit. Anonymous poster hash: 30425...746
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Hmmm.. På måten du beskriver han og situasjonene så tenker jeg at han ikke klarer å lese deg helt, er usikker på deg, redd for at du skal mistolke ting, eller tro at han for eksempel er interresert i deg om han ser på deg... Anonymous poster hash: 01931...a62
Berta_78 Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Usikker, eller du interesserer ham midt i ryggen, men han er veloppdragen nok til å servere noen høflighetsfraser.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Hmmm.. På måten du beskriver han og situasjonene så tenker jeg at han ikke klarer å lese deg helt, er usikker på deg, redd for at du skal mistolke ting, eller tro at han for eksempel er interresert i deg om han ser på deg... Anonymous poster hash: 01931...a62 Hvorfor skal han tro at jeg tror han er interessert i meg fordi han ser på meg. Syns det virker så rart. Jeg er gift. Anonymous poster hash: bcebf...e89
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Han er ikke forelsket ihvertall. Tipper blyg. Menn som er forelsket GLANER. Enkle vesener.. Anonymous poster hash: 480e2...bb5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Han er ikke forelsket ihvertall. Tipper blyg. Menn som er forelsket GLANER. Enkle vesener.. Anonymous poster hash: 480e2...bb5 Det som er noe av greie. Virker som han gjerne vil se, men klarer å hole det igjen. Anonymous poster hash: bcebf...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå