Gå til innhold

Hvordn tolke denne type oppførsel fra mann.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har en kamerat som er på besøk hos oss innimellom med sin datter.

Han klarer ikke se på meg mer enn i  2 sek av gangen. Han virker interessert i mitt privat liv. eks hva jeg studerer nå, hvordan det var å svømme i går.

Syns det er vanskelig å tolke.

Han er helt ok å prate med. Men syns det er rart han ikke klarer å se på meg når vi prater sammen. 

Hvordan ville dere tolket dette??

Anonymous poster hash: bcebf...e89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 30425...746
Skrevet

Hmmm.. På måten du beskriver han og situasjonene så tenker jeg at han ikke klarer å lese deg helt, er usikker på deg, redd for at du skal mistolke ting, eller tro at han for eksempel er interresert i deg om han ser på deg...

Anonymous poster hash: 01931...a62
Skrevet

Usikker, eller du interesserer ham midt i ryggen, men han er veloppdragen nok til å servere noen høflighetsfraser.

Skrevet

Hmmm.. På måten du beskriver han og situasjonene så tenker jeg at han ikke klarer å lese deg helt, er usikker på deg, redd for at du skal mistolke ting, eller tro at han for eksempel er interresert i deg om han ser på deg...

Anonymous poster hash: 01931...a62

Hvorfor skal han tro at jeg tror han er interessert i meg fordi han ser på meg.

Syns det virker så rart. Jeg er gift.

Skrevet

Han er ikke forelsket ihvertall. Tipper blyg. Menn som er forelsket GLANER. Enkle vesener..

Anonymous poster hash: 480e2...bb5

Skrevet

Han er ikke forelsket ihvertall. Tipper blyg. Menn som er forelsket GLANER. Enkle vesener..

Anonymous poster hash: 480e2...bb5

Det som er noe av greie. Virker som han gjerne vil se, men klarer å hole det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...