Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Min store barndomsdrøm var å bli modell. Brukte mange timer på å posere foran speilet og øve på uttrykk. Skjønte desverre fort at den drømmen måtte jeg bare slå fra meg. Er nemlig litt under 155 cm høy. Har aldri vært den klassiske pene eller sexy jenta. Men uten at jeg vil virke for selvgod (for det er ikke mye selvtillit å spore her) har jeg trekk som gjør at det er noe spesielt ved utseendet, og jeg ser at det er jo det de ser etter hos modeller også. Er også veldig tynn og flatbrystet som de fleste modeller er. Dårlig gjort at min egen kropp svikter meg! Anonymous poster hash: 0f846...c27
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Du kan bli ansiktsmodell da Ellers er jo ikke Kate Moss særlig høy, og hun slo jo an Anonymous poster hash: 67499...a14
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Ja for catwalkmodeller er det høydekrav. Men er da ikke høydekrav for alle andre typer modeller? Anonymous poster hash: 26e07...1a9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Bare for catwalk, og se, de bruker jo Reese Witherspoo, Kirstin Stewart mv som modeller, sjekk øhyden deres, så får du deg nok en hyggelig overraskelse! Anonymous poster hash: 2d023...9fb
Poetika med K Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Jeg drømte om å bli trailersjåfør. Godt at barndomsdrømmer ikke alltid blir oppfylt Det er ikke værre enn at du melder deg for et par modellbyråer, det er ikke alle modelloppdrag som krever at du er 180 cm.
Gjest Emea Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Modeller er kun kleshengere, så greit nok at det er høydekrav. Tror ikke yrket er noe å trakte etter. Et slikt fokus på utseende er ikke sunt, ei heller for den naturlig slanke og vakre.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Er man pen nok er det ikke noe problem å bli modell selv om man ikke er høy nok. Ansiktsmodell, katalogmodell, reklamemodell, glamourmodell. Mulighetene er mange. Men kanskje du ikke er så pen som du tror selv? For dte er ikke alltid det holder å være klassisk pen, man må ofte ha noe spesielt i tillegg. Og det er det få som har. - Hilsen en som jobber med casting av bla modeller. Anonymous poster hash: f8089...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå