Gå til innhold

Idag har vi vært å kjøpt vintersko :) billig!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoringen har 2 for 1 på div barnesko! Så da ble det nye sko til vinteren, myyyye billigere enn jeg først så for meg :) To par vikingsko til 990 :)

Anonymous poster hash: 715e9...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, var nede torsdag da de åpnet for å få str jeg trengte :)

Anonymous poster hash: 3d0b8...fad
Skrevet

hvor lenge har de det?? er ikke skoringen i nærheten her tror jeg =/

Anonymous poster hash: 871aa...d5f
Gjest Julia1984
Skrevet

Til og med i dag. Jeg gjør dette hver høst. Fikk også 2 par vikingsko til 999 i stedet for 1998,-

Skrevet

Var også å handlet. Fikk 2 par Vikingsko til 800,- Det var inkl. impregnering i sånn maskin :)

Anonymous poster hash: ec770...375
Skrevet

Men seriøst.? Bruker folk 1000kr normalt for ett par støvler? Finnes det ikke gode alternativer til 500-700kr?

Anonymous poster hash: 99e16...72a

Skrevet

Og jeg fikk viking sko til 249 sent i vinter som er til denne vinteren. To dresser til de hver og, luer, votter, ull og alt som trengs. Men høstklær er det verre med...

Anonymous poster hash: 36a63...3de

Skrevet

Str opp til ca 29 koster 750 kr, men opp mot 1000 hvis man har større barn. Dette er viking da.

Anonymous poster hash: f5568...7f4
Skrevet

Benyttet meg av dette tilbudet i fjor høst og kjøpte 2 for 1 Viking-sko, men det viste seg å dessverre være ganske så bortkastede penger siden de kun resulterte i iskalde føtter hos begge småsnuppene mine. Sorel ble redningen, så da går jeg for dem i år som i fjor :)

Anonymous poster hash: b5c08...a20
Skrevet

Benyttet meg av dette tilbudet i fjor høst og kjøpte 2 for 1 Viking-sko, men det viste seg å dessverre være ganske så bortkastede penger siden de kun resulterte i iskalde føtter hos begge småsnuppene mine. Sorel ble redningen, så da går jeg for dem i år som i fjor :)

Anonymous poster hash: b5c08...a20

Oisann! Jeg bor i Finnmark med godt over minus 30 store deler av vinteren. Viking Goretex og skalla er beste sort i vinterkulda.

Sorel blir for tunge, synes jeg

Anonymous poster hash: ec770...375

Skrevet

bruker Kamik her med sånn tova ull nedi... viking har jeg kun prøvd i cherrox ? men synes ikke det er varmt nok

Anonymous poster hash: 871aa...d5f
Skrevet

Åneeei, jeg hadde tenkt å benytte meg av dette tilbudet, men glemte det helt ut idag pga uventet besøk :(

Anonymous poster hash: a5d68...b4a
Skrevet

Jeg kjøpte to par til 800,- i går. Kjøpte dockboots på obs tidligere i høst. Vi er skodd for vinteren vi og :)

Anonymous poster hash: 21390...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...