Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Men vi trenger pengene. Sitter å hører leieboeren i kjelleren nå banne og slå i bordet eller veggen eller hva det er. Blir litt skremt. Vet han har dunker med hjemmebrent der nede og det er folk på besøk. Godt samboeren min snart kommer hjem! Anonymous poster hash: 19228...97c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Åh som jeg haaaater å leie! Gleder meg til jeg er ferdig med utdannelsen, og vi skal ut her ifra! Er så lytt her at det er blitt et skikkelig irritasjonsmoment..det er garantert ikke verdt prisen jeg betaler for å si det sånn.. Anonymous poster hash: b77b7...3e0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Huff, så kjedelig da. Vi leier ut altfor billig... Anonymous poster hash: 19228...97c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Hvis du vet helt sikkert at det er dunker med hjemmebrent der så ringer du politiet. De trenger ikke si at det var deg. Anonymous poster hash: 55999...9ef
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Anmeld dusten for husbråk og kast ham ut. Dere får vel referanser når dere skal leie ut? Vi ringer ALLTID referanser før vi leier ut til noen. Hater å leie ut jeg også, men det er bare fordi jeg vil ha hagen min for meg selv. Anonymous poster hash: 7e3a9...42b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Jeg sparer til egenkapital, men jeg er svært fornøyd med leiligheten jeg leier og husvertene jeg leier av. De er utrolig snille, kom til og med ned med hjemlaga pizza sist helg da jeg var syk, de er trivelige og greie folk. Jeg lager lite støy (er jeg og 1 barn), roter lite, måker snø, betaler i tide og gjør ikke så mye utav oss. Husvertene har en datter på alder med min datter så vi er litt sammen ute. Drikker kaffe mens ungene leker. Trives veldig godt med å bo her og jeg tror de trives med oss også Anonymous poster hash: 96af9...d5d
Heltefrøken Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Om man ser an folk man leier ut til får man sjeldent problemer. Vi har leid ut en leilighet i huset vårt i flere år.. Nå har leieboeren vi har vært superfornøyd med akkurat sagt opp fordi han har arvet et hus, så vi har hatt noen uker med siling av folk. Utrolig mange henvendelser , men kun 1 som falt innenfor. Vi leier aldri ut til par, single under 40 eller alenemødre/fedre ( fordi leiligheten er bygd med tanke på at det skal bo en person der. Vi er kresne nettopp fordi vi bor i huset selv og orker ikke fest hver helg og, høy musikk , røyk, dyr osv . Nå er har vi leid ut til enslig godt voksen ( over 50) i mange år og aldri hatt problemer. De som leier har også vært fornøyd, de har også satt pris på ro og fred og at det er rolig i området:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå