Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 I dag har vi vært i svømmehallen med barna, og overalt i dusjen står det jo at en skal dusje og vaske seg godt med såpe uten badetøy på før en går ut i svømmehallen. Jeg har alltid tatt det som en selvfølge - og jeg vil jo ikke at andre skal ta med seg masse dritt uti bassengene heller...! Begge jentene mine er også flinke til å vaske seg godt før bading. Mens vi var i dusjen idag, var det tre andre mødre med barn innom før de gikk ut i bassenget. Og ingen av disse mødrene eller barna dusja uten badetøy, mødrene stakk så vidt kroppen under vannstrålen. Håret var like tørt på vei ut i bassenget. Og jeg sier ikke at disse menneskene er møkkete, men alle bør jo likevel dusje skikkelig med såpe og uten badetøy før de skal bade i samme vann som alle andre, selv om det er klor i vannet. Tenker jeg da. Men er det bare meg som tenker dette?! Pleier dere dusje med såpe og uten badetøy før dere går ut i bassenget? Anonymous poster hash: 4b909...f96
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 ÆSJ! Det er SÅ grisete å ikke dusje før man går i bassenget! Uansett om man har dusjet hjemme så plukket man opp masse bakterier og dritt på veien til svømmehallen og å dusje med badedrakt på setter igjen såperester og dritt. Da er man like langt. Jeg gir beskjed når folk ikke gidder å dusje. GRISERI! Anonymous poster hash: 88d3a...08f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Jeg synes faktisk det er verre å tenke på de som pisser i vannet og det er det faktisk ganske mange som gjør.. æsj Anonymous poster hash: 8cb8d...f67
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Jeg synes faktisk det er verre å tenke på de som pisser i vannet og det er det faktisk ganske mange som gjør.. æsj Anonymous poster hash: 8cb8d...f67 Når det lukter klor i svømmehallen så er det fordi folk har pissa i vannet eller har urinrester på kroppen som ikke er vasket bort. Kloret som brukes i basseng er luktfri, men avgir lukt når det kommer i kontakt med urin. Deilig, ikke sant? Anonymous poster hash: 88d3a...08f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 ÆSJ! Det er SÅ grisete å ikke dusje før man går i bassenget! Uansett om man har dusjet hjemme så plukket man opp masse bakterier og dritt på veien til svømmehallen og å dusje med badedrakt på setter igjen såperester og dritt. Da er man like langt. Jeg gir beskjed når folk ikke gidder å dusje. GRISERI! Anonymous poster hash: 88d3a...08f Jeg har også sagt ifra noen ganger tidligere, og har blitt kjeftet på fordi jeg ikke har noe med det å gjøre. Når jeg har svart at jeg faktisk skal bade i det samme vannet som de, så jeg strengt tatt har noe med det, har de bare knurret og gått ut. Ville ikke ende med kjefting idag som jentene var med, så lot være i dag... Men ekkelt - dét er det!! Anonymous poster hash: 4b909...f96
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 ÆSJ! Det er SÅ grisete å ikke dusje før man går i bassenget! Uansett om man har dusjet hjemme så plukket man opp masse bakterier og dritt på veien til svømmehallen og å dusje med badedrakt på setter igjen såperester og dritt. Da er man like langt. Jeg gir beskjed når folk ikke gidder å dusje. GRISERI! Anonymous poster hash: 88d3a...08f Jeg har også sagt ifra noen ganger tidligere, og har blitt kjeftet på fordi jeg ikke har noe med det å gjøre. Når jeg har svart at jeg faktisk skal bade i det samme vannet som de, så jeg strengt tatt har noe med det, har de bare knurret og gått ut. Ville ikke ende med kjefting idag som jentene var med, så lot være i dag... Men ekkelt - dét er det!! Anonymous poster hash: 4b909...f96 Jeg sier fra til badevaktene og peker ut den / de som ikke har dusja Anonymous poster hash: 88d3a...08f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer med badedrakt på. Nei jeg dusjer ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: 18c8b...a81
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer med badedrakt på. Nei jeg dusjer ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: 18c8b...a81 G R I S Anonymous poster hash: 88d3a...08f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Jeg har ikke og vil heller aldri dusje naken før jeg skal inn i en svømmehall... Da dusjer jeg med badetøyet på.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40 G R I S Anonymous poster hash: 88d3a...08f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 Jeg har ikke og vil heller aldri dusje naken før jeg skal inn i en svømmehall... Da dusjer jeg med badetøyet på. ÆSJ! G R I S Anonymous poster hash: 88d3a...08f
Bustetroll Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Jeg har ikke og vil heller aldri dusje naken før jeg skal inn i en svømmehall... Da dusjer jeg med badetøyet på. ÆSJ! G R I S Anonymous poster hash: 88d3a...08f NØFF NØFF
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer med badetøy på i vann ikke såpe Anonymous poster hash: d79e6...271
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40 Da synes jeg du bør holde deg hjemme i badekaret! Anonymous poster hash: 5c42c...093
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #16 Skrevet 13. september 2013 Jeg synes faktisk det er verre å tenke på de som pisser i vannet og det er det faktisk ganske mange som gjør.. æsj Anonymous poster hash: 8cb8d...f67 Ja alle babyene og småbarn blant annet Ingen badebleie holder urinen inne i bleia. Verken tøy eller papir, det går rett i vannet. Anonymous poster hash: 54658...a48
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40 G R I S Anonymous poster hash: 88d3a...08f Hehe, ok Anonymous poster hash: d4db2...f40
Gjest Julia1984 Skrevet 13. september 2013 #18 Skrevet 13. september 2013 Synes det er teit at badevakter må inn i dusjen å passe på at VOKSNE mennesker dusjer og vasker seg naken før svømmehall. Men det er tydeligvis nødvendig....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #19 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40 Da synes jeg du bør holde deg hjemme i badekaret! Anonymous poster hash: 5c42c...093 A M E N ! Folk kan jaggu holde seg hjemme og la andre slippe å bade i bakteriene og dritten deres Anonymous poster hash: 88d3a...08f
smurfis Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor det er så innmari vanskelig å lage noen litt private dusjer jeg da. Jeg tenker ikke med lås eller noe, men en liten svingdør feks. Jeg haaaater å dusje før jeg skal inn i svømmehallen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #21 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40 Da synes jeg du bør holde deg hjemme i badekaret! Anonymous poster hash: 5c42c...093 Ja, det syns jeg også...! Utrolig ekkelt å ikke dusje og vaske seg skikkelig før svømmehall-bading med mange andre mennesker... Æsj... :/ Anonymous poster hash: 4b909...f96
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #22 Skrevet 13. september 2013 Jeg synes faktisk det er verre å tenke på de som pisser i vannet og det er det faktisk ganske mange som gjør.. æsjAnonymous poster hash: 8cb8d...f67 Ja alle babyene og småbarn blant annet Ingen badebleie holder urinen inne i bleia. Verken tøy eller papir, det går rett i vannet. Anonymous poster hash: 54658...a48 Voksne mennesker tisser også i vannet...dessverre!! Kusina mi er badevakt i Nadderudhallen og har maaange historier å komme med Anonymous poster hash: bb1be...c96
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #23 Skrevet 13. september 2013 Jeg dusjer heller ikke naken i fellesdusjer. Anonymous poster hash: d4db2...f40 Da synes jeg du bør holde deg hjemme i badekaret! Anonymous poster hash: 5c42c...093 Ja, det syns jeg også...! Utrolig ekkelt å ikke dusje og vaske seg skikkelig før svømmehall-bading med mange andre mennesker... Æsj... :/ Anonymous poster hash: 4b909...f96 Jeg tisser hvertfall ikke i vannet da Anonymous poster hash: d4db2...f40
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #24 Skrevet 13. september 2013 Det er veldig mange gutter/menn som tisser i vannet! Anonymous poster hash: 3eafa...244
Anonym bruker Skrevet 13. september 2013 #25 Skrevet 13. september 2013 Jeg synes faktisk det er verre å tenke på de som pisser i vannet og det er det faktisk ganske mange som gjør.. æsjAnonymous poster hash: 8cb8d...f67 Ja alle babyene og småbarn blant annet Ingen badebleie holder urinen inne i bleia. Verken tøy eller papir, det går rett i vannet. Anonymous poster hash: 54658...a48 Voksne mennesker tisser også i vannet...dessverre!! Kusina mi er badevakt i Nadderudhallen og har maaange historier å komme med Anonymous poster hash: bb1be...c96 Jeg synes faktisk det er verre å tenke på de som pisser i vannet og det er det faktisk ganske mange som gjør.. æsjAnonymous poster hash: 8cb8d...f67 Ja alle babyene og småbarn blant annet Ingen badebleie holder urinen inne i bleia. Verken tøy eller papir, det går rett i vannet. Anonymous poster hash: 54658...a48 Voksne mennesker tisser også i vannet...dessverre!! Kusina mi er badevakt i Nadderudhallen og har maaange historier å komme med Anonymous poster hash: bb1be...c96 Ja og det er igrunn enda verre siden de gjør det med vilje. Anonymous poster hash: 54658...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå